Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

15 min till allt

15 min till allt

Enligt FI så kommer inom kort alla kvinnor i sverige bo inom tullarna i Sthlm och männen i Pajala. Kommer inte finnas en rullande bil söder om Luleå, eller ett rent plagg norr om Gävle. ;)
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

m0zQit0z i japan får du föda hur många barn du vill. det var kina som har haft 1 barn per familj grejen. Och därför har det blivit mer pojkar eftersom kvinnor inte kan jobba lika hårt i lantbruket.
Jag toro ändå att de som är med i FI har ett sexbehov som alla andra....så efter ett tag så överfaller de mig (när jag är med i FI) och sliter av mig byxorna

De kan väl inte ha strap-on hela högen

Så när de trånar elter looooove så finns jag nära till hands
Stefan, du hoppas nog förgäves. De flesta bakom Fi har kopplingar till homo-lobbyn, som är en obehagligt dold maktfaktor i hela det svenska samhället. En liten minoritet som har mycket stort och fullständigt oproportionerligt inflytande i landets styrande instanser. Aktivera er, vakna, upptäck och reagera på vad som händer i er omgivning!
Detta är naturligtvis inte något som bara har med Fi att göra.
Annons
los lovos

oj,oj.. right, lagförslag var det alltså.
men är det inte ändå skrämmande!?
att det ens kommer som ett lagförslag i ryssland. hua phua!

jag gillar humor, man måste skratta i den här tokiga världen

är alltså ingen stofil paragrafryttare.
dom små grå hjärncellerna jag har kvar i huvudet ska användas till positiva ändamål...
till stäpplöpare,
fria i vinden.
*fniss*


stefan...
*ASG*
Hejsan!

Jag såg en rolig film för en 10 år sedan där det inte fanns några män och dom som fanns var bara avelshingstar inlåsta i sterila rum där dom fick lämna spermaprov 1 gång i veckan för att se om dom var passande..hehe..

Men det var kanske en science fiction men vem vet...???

Kanske i framtiden kommer det fram att vi män är värdelösa grobianer som bara kan slåss och grymta som apor..lol

Det är ju egentligen våran natur men nu skall vi bli civiliserade och "normala" som tjejerna är..hehe..

Jaja..den som lever får se..

Beolth: det är bra att du är på din vakt. Homo-lobbyn finns överallt. Sitt alltid med ryggen mot väggen när du är ute. Man vet inte vad dom kan ta sig till. Jag kan upplysa dig om att det finns en änny större lobby med ännu mer inflytande, heterolobbyn. Så se upp.

Äh, vilket trams. Vad skulle en sådan lobby åstadkomma menar du. Gamla klassiska konspirationsidéer som alltid gällt minoritetsgruppen i samhället, det må var bögar, judar, etc.

Sedan är det en annan sak att Fi:s tokfeminister har idéer som får en att ruska på huvudet. Som att alla kvinnor som har sex med män är könsförrädare. Det är förstås tillåtet att ha vilka idéer som helst, men det är också tillåtet för oss andra att anse att idéerna är galna. Värre är det inte.
Jag tycker att dom är fula och säkert lesbiska dom flesta i Fi tror helt säkert att dom har problem med att få en kille.
Inte en till galning som är rädd för homo-lobbyn .. Eller är det samma galning? ..
Inte en galning som dej Los Lovos är du bög rädd.
Ta en titt på dom skulle inte ta i dom med tång.
Säkert missnöjda med det mesta ingen bjöd upp dom på skol dansen mobbad av killar med ord som fula Lisa med mera det sätter sina spår i själen och i slut ändan mans hatare.
pelle'

japp, tror som du att många av dom i F1 är bittra kvinnor som aldrig fått den dom vill ha, el. blivit dumpade,
dom försmådda kvinnorna är farliga,
det gäller även försmådda män.

en sak talar till F1's fördel,
dom brukar ORD och inte (hot o våld)
såsom karlar gör när en kvinna lämnar dom!

En ensam kvinna som säger nej till en man anses på något sätt konstig eller får andra lustiga förklaringar.
att HON just INTE vill ha honom är aldrig helt klart.
nej, det måste ju finnas en förklaring. *sucka*

men ibland
pojkar.. *lol*
vill HON inte vara med er!
HOn är inte lebb
HON vill bara inte.
nej
är
NEJ!
F1 eller inte, polycin borde ändras helt klart.
den är för negativ och verkar inte stå för det politiska initiativ dom tror på.
säger jag som tjej/KVINNA


(hitta ingen smiley med SUR min)
)=

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem