Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Call of Duty

Call of Duty

Hej!
Jag är 34 år och spelar Call of Duty onlinespel.
De flesta som spelar är hälften så gamla som mig, eller?
Finns det fler i MIN ålder som spelar onlinespel?
Jag har blivit mer eller mindre beroende av detta men detta ger mig glädje och goda skratt.
Finns det någon annan som håller min åldersklass eller äldre som vill bilda en clan i Call of Duty?
Man behöver inte vara proffs bara man har kul ihop, eller hur?!
karlskronamannen@gmail.com

Antal svar på detta inlägg: 41
Sidor: 1 2 3 4 5 Nästa »

jag är 50 fyllda och älskar CS,och spelar just nu Doom 3 man blir inte äldre än de man gör det till.vissa gillar påta i trädgården,jag gillar skjuta terrorister i datorn.
he he..stefan!

även jag är onlineberoende, jag tror *vi* är i många åldrar,
även äldre som inte skulle erkänna sina spel-online-synder.
inge fel alls,
nya tider, nya intressen!

skulle önska min mormor levde, va roligt vi skulle ha på nätet då!
och min morfar
som när han såg en tv-apparat för första gången
(han föddes 1901).. han trodde den var farlig!
nu anser folk datorn farlig.*skratt*

och det var inte längesedan folk trodde att FIOLEN/VIOLINEN fångade folks själar (äldre folksägen sagor)

o *troligtvis* den nya tekniken:
då vi kan se varandra som hollogram, livs levande i ens vardagsrum!
även artister, politiker, kommer alla att bli hollogram!
tekniken är ju bara föööör underbar!
Call Of Duty är ett riktigt skönt spel, har dock inte testat online
Annons
Spelar cs/cz ganska ofta och har nyligen börjat med Battlefield 2, nu är man väl ingen topprankad direkt men jag spelar i min takt och blir bättre efter hand, min grabb och hans kompisar spelar ganska mycket och när dom kommer hem till oss och jag sitter och spelar brukar jag höra grabben säja till polarna "farsan spelar också cs"... dom verkar tycka det är häftigt att en 47 åring spelar online men dom gillar det skarpt.
själv spelar jag Battlefield 2 i en klan . är 33 år
vad gör man när det är kul .Och många man spelar med är äldre
kommer nog hålla på länge
Kan tipsa om ett annat intressant spel: Hunting Unlimited 3, det är ett jaktspel där man jagar runt om i världen bl.a elefanter,lejon och mycket mer, man kan även åka häst eller fyrhjuling om man vill.
Det är inget onlinespel men kul ändå.
Ha ha ha .....moski det där med trädgården känner jag så väl igen....kan du förklara det där för min sambo
Tjena, jag är 41, spelar också CS online.
tycker det är jättekul, min son skryter också om det för kompisarna.
-farsan spelar Counterstrike. Men han e världen Noob, hehe.

(Noob= Newbie= nybörjare,kass,lam)
Tjena Stefan, jag är 36 och spelar i en klan sen länge. Jag och mina 3 bröder började att koppla upp LAN med koax-kablar tidigt 90-tal och körde DOOM2 på helgerna. Har testat Call of Duty på nått LAN som vi haft men har inte köpt det än. Själv spelar jag mest CS Source men ska nog köpa Battlefield2:an snart. Våran klan består av 24 stycken medlemmar som alla är +30 (några +40). Förutom nu på slutet har vi faktiskt tagit in nån yngre kille (under 30) i klanen för att få in lite fler folk. Så du ser, det finns en hel del äldre som spelar.
Här är förresten vår hemsida http://www.oavgamers.com/. Vi har två servrar uppe, en CS Source och en Battlefield2. Man har ju inte så mycket tid nu som förr, men lite då och då går man in och kör
Jag har spelat call of duty, men var tvungen att radera det ur datorn. Min sambo tröttnade på mig.
Jag är 38 år och uppvuxen med tvspel, men har inte spelat på många många år.
Nu när mina pojkar fått upp ögonen för dataspelen har jag upptäckt hur roligt det faktiskt är. För att inte tala om vilken grafik det har blivet med tiden.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem