Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Call of Duty

Call of Duty

Hej!
Jag är 34 år och spelar Call of Duty onlinespel.
De flesta som spelar är hälften så gamla som mig, eller?
Finns det fler i MIN ålder som spelar onlinespel?
Jag har blivit mer eller mindre beroende av detta men detta ger mig glädje och goda skratt.
Finns det någon annan som håller min åldersklass eller äldre som vill bilda en clan i Call of Duty?
Man behöver inte vara proffs bara man har kul ihop, eller hur?!
karlskronamannen@gmail.com

Antal svar på detta inlägg: 41
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Hejje Jag är 26 år och spelar RvS(ravenshield). Man blir aldrig för gammal för att spela. Jag är med i en klan sedan ett år och vi har vansinnigt roligt i ventrilo (snackeprogram).


StefanT:
Vi är ett gäng som lirar Wolfenstein. Vi har snackat om att prova något annat spel, och röster har höjts för CoD, eller BF2.
Hur kommunicerar ni? Via Ventrilo eller?
Zack då ska ni helt klart spela BF2 :)
Annons
Men Herre gud börja spela Swat 4 !!!!
Zacko!!
Hur kommunicerar ni? Vi är inga vi ännu.
Jag är helt solo och hoppas på några/någon som vill joina.
Jag har headset och är öppen för all kommunikation.

BF2 är ett mycket bra spel.. spelade en hel del BF tidigare men gick över till Call of Duty.

Maila mig om det finns intresse för en clan bildning


MVH Stefan
karlskronamannen@gmail.com


Zacko om du ska ha ventilo använd en äldre version tex 2.14 efter denna version kan ni bara vara 8 användare samtidigt på servern.
Teamspeak finns med , själv tycker jag ventilon funkar bäst för alla :)
Ventrilo menare jag blev fel på två ställen där :)
Dingo:
Nja, vi provade SWAT men det var inget för oss. Vi kommer ju från spel med full action till ingen action alls... åtmintone inte när det gällde singelplay... kanske är annat när du kör multiplayer?

StefanT:
Aha, jag trodde ni var igång redan. Vi får se om vi inte kan få igång nån klan framöver. Vi måste ju lära oss spelet först, men många är sugna. Vi ska testa i helgen, Stefan!

kex:
Japp, vi använder Ventrilo 2.14 när vi kör Wolfen... funkar bra, förutom att den buffrar med en viss fördröjning!
... och du, Stefan! Jag är 10 år äldre än du
Zacko: LOL

Hoppas ni tycker spelet är kul....det är sk-t kul speciellt att ropa de tyska kommandon som finns


Jag laddade ner Ventrilo men förstår inte på mig hur man ska göra

Väntar på spänning med vad ni tycker om spelet

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem