Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Call of Duty

Call of Duty

Hej!
Jag är 34 år och spelar Call of Duty onlinespel.
De flesta som spelar är hälften så gamla som mig, eller?
Finns det fler i MIN ålder som spelar onlinespel?
Jag har blivit mer eller mindre beroende av detta men detta ger mig glädje och goda skratt.
Finns det någon annan som håller min åldersklass eller äldre som vill bilda en clan i Call of Duty?
Man behöver inte vara proffs bara man har kul ihop, eller hur?!
karlskronamannen@gmail.com

Antal svar på detta inlägg: 41
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

m0zQit0z: några skumma äventyr med andra kvinns har jag inte men det finns skumma kvinns i speläventyret.

Ibland dyker det upp ett kvinns som spelar (de säger att de är det)
Jag var med i en clan med spelet Quake3 där var vår clanledare tjej (nu ca:35år) hon höll allt hemligt för sina arbetskamrater mm. Hon var djävligt duktig på att lira (clanens namn EFU )

Finns det några andra vuxna kvinnor som spelar onlinespel (över 30 år)
Skriv gärna och berätta om du är ett sådant kvinns
varför tror ni vuxna män köper tv-spel åt sina nyfödda?jo för att dom själv är så sugna på att få spela och det är ju helt ok.
Eller som frugan sa när jag försvarade mitt dataspelande med att det är ju bättre än att springa ute och vara otrogen.

-Otrogen? du har ju inte ens tid att vara trogen!!
Annons
här lirar jag ibland:
http://www.boomtown.net

De har nybörjar servrar och sen några när man blivit lite bättre osv.
Blir liksom kul om man är på samma nivå.
De har för hög ranking kickas på de servrarna.
Janne R:
Jag var inne och kollade på din boomtown-länk och jag undrar: Måste man ha spelen i sin dator, eller är det "rena" onlinespel? Alltså att spelen ligger på en server?

Verkade vara en cool sida
Nu spelar jag ju bara Counterstrike, det måste man ha i sin dator + Steam plattformen. Följer med spelet när du köper.

Antar att det är samma sak med de andra multiplayerspelen på sidan.
Andra här kan säkert förklara bättre.
Men det är en sida som har servers som man kan träffas och spela på. Men spelet man spelar måste man ju ha själv.
stefan

ce'moi?!

clan-ledare???!

no, no no merci!
*lol*
Hej Stefan.
Jag är 42 och gillar att spela Battlefield 2 online.

Ett annat tips jag kan ge är Brothers in Arms, men det har jag uteslutande provat i Single Player läget. Där får man både tänka till och det bjuds på bra fart i spelet när man försöker omsätta planerna till handling.

Varför sen vissa klankar ner på folk som spelar fattar jag inte, det är ju både kul och avslappnande.
HEJ ALLA!

Jag har fortfarande inte fått någon intresseanmälan om att bilda en clan till mig.

MVH Stefan
jag skulle jättegärna va med Stefan,men jag har inte call of duty just nu.jag kämpar med Doom 3 och den är jätteläskig och svår,man skall inte sitta ensam och på nätterna med detta spel,får hjärtinfarkt av mindre

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem