Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Kajsa

Kajsa

Heja och grattis till bragdmedaljen Kajsa Bergkvist
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Tycker det var helt fel att Kajsa fick den. Vad har juryn emot Tony Rickardsson. Är det någon som gjort en bragd, är det väl han!
Zacko! Tony har ju fått det en gång redan! Tony är en underbar Tävlings mäniska jag gillar honom skarpt. Han är ju dalmas liksom jag
Skandal att det inte vart tony...Han är ju dessutom"svensk" inte skatte flykting till monaco.....
Annons
Lasse ! Tony kör mer utomlands en i sverige?
Kajsa Bergkvist? Va? Det måste vara ett skämt, vad har hon gjort för bragd?
Klart som korvspad att Tony ska ha den, men han har väl fel kön antar jag.
Hon är värd den tycker jag...och bortser från alla sura män som kommenterat...

Förstår inte riktigt varför Tony skulle ha den igen...motivera tack!
Eftersom Tony Rickardsson fick medaljen 1999 så borde han väl inte få den igen? Skulle han få medaljen två gånger hade han varit den enda som fått den mer än en gång förutom Ingemar Stenmark och Björn Borg. Riktigt av den kalibern tycker jag inte Tony är.

Att säga att "gubbarna" är missunnsamma tycker jag är lite onödigt nane, då faktiskt kvinnor fått medaljen i lika hög grad som män de senaste 15 åren. Senaste tjejen var Carolina Klüft och då tyckte jag inte priset blev lika ifrågasatt som det verkar bli i år.

Jag tycker personligen att VM guld efter ett år med skador är en bragd och att Kajsa är värdig priset.
Tja, tar man 6 VM-titlar och 3 LagVM-titlar, och dessutom vinner VM 2005 med bruten tumme ÄR man en bragdman!
Wicked: jag menade gubbarna här :)

Zack: ja det är klart..Kajsas skada är ju ingenting jämfört med bruten tumme :)
Tony meddelar via Robert Gustavsson att, " Jag aar iiinnta bittar!"

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem