Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Kajsa

Kajsa

Heja och grattis till bragdmedaljen Kajsa Bergkvist
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: «1 2 3

Varför man skulle vara stolt över att vara <valfri nationalitet> bara för att en person med samma medborgarskap vinner en idrottstävling har jag aldrig förstått.

Varför folk behöver förebilder är ett mysterium i sig, och om man nu behöver det så ser jag inte hur hårt dopade, vanligen lite lätt puckade idrottspersoner skulle vara bättre än musiker.

Är det bara jag som tycker att det är djupt tragiskt att en vuxen människa ägnar hela sin tid åt att bli jättebra på att hoppa eller springa? Hur kan ens sinne och intresse vara så begränsat att man orkar? Det är ju mer omväxlande att sortera bultar på Scania.
Kajsa och dam,erna e bäst- RULES !!
Los: jag kan visst känna det så när vi vinner exempelvis VM i handboll (oekj-ett tag sen) eller ishockey...

Förebilder behöver väl alla-det verkar ite drygt att INTE ha det tycker jag-men att det skulle vara idrottare kan jag också ifrågasätta..

Förhoppningsvis har man andra intressen också-se på Holm exempelvis-han har huvet på skaft fast han idrottar :)
Vad man vill ägna sin tid åt är väl upp till var och en-vissa ägnar den åt att glo på TV....

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem