Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

2 mord i lilla Gällivare

2 mord i lilla Gällivare

Ja då har det hänt även i lilla Gällivare 2 mord inom loppet av 3 dagar.första begånget av ja gissa,jo våra fina gäster från fjärran land.mycket bra jobbat.men det är bara till fördel för Sverigedemokraterna som i och med detta håvar in än mer röster till valet i september.ingenting ont som inte har nå gott med sej.
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Angående gnället...har sagt det förr å säger det igen:
Ni som är unga, engagera er politiskt och ändra på det som är fel.
Är faktiskt enda vägen i en demokrati..eller finns det nån i forumet som har planer på att bli envåldshärskare så går det ju den vägen oxå..fast det kanske inte är så lyckat...
Kom ihåg att demokrati är den långsammaste vägen..men den enda vettiga.
Oj, så spännande det blev!
Varför tar jag upp Danmark och Finland?
För att personer från dessa land, samt Sverige, är också från "fjärran", beroende på var man själv befinner sig.
Varför kan ni, främlingsfientliga, aldrig precisera er? Ni säger Kulturberikare, Invandrare, Gäst, Fjärran gäst, Utomeuropé, osv. Är ni för fega för att skriva det ni egentligen menar; Neger, Jude, Zigenare....? Eller Polack, Kines, Turk....?
Eller är det kanske så, att ni inte har en aning förrän det står i tidningen eller på Nationaldemokraternas hemsida?
Vad ska vi göra med alla svenskar som begår brott? Vart ska dessa skickas? Det är väl inte "hem"?
Vad gäller klistermärkesutdelning på skolgårdar; det där är väl ingen nyhet? Det är ju ert enda skarpa vapen, att manipulera lättpåverkade målgrupper. Ert politiska resonemang räcker ju inte...
Kem. Elec.

Jaså, vårt politiska resonemang räcker inte? Är det därför nationalister inbjuds till debatt i media så ofta? För att det är så lätt att verbalt krossa deras argument?

"Klistermärkesuppsättning och att manipulera lättpåverkade grupper", ja. Ta dig en funderare på vad SSU gör i skolorna och vad SAP gör i "Unga Örnar" hörrö.

Vad gäller övriga tramset att man måste etikettera exakt nationalitet så är väl det lite onödigt, men visst skulle väl jag kunna rabbla upp en massa nationaliteter hit o dit, men problemet är ju att det finns en lagstiftning som förbjuder folk att uttrycka sig hursomhelst hur sant det än må vara.

Slutligen, eftersom du missat det; svenskar som begår brott skickas i fängelse.

Tala är silver, tiga är guld.
Annons
Hej Klämkäck.
Nej, ert resonemang räcker inte. Det är därför ni så SÄLLAN inbjuds till debatt; ni har inget att komma med.

Jotack, jag är pinsamt medveten om vad socialdemokraterna och deras gelikar gör, men deras huvudmålgrupp,nuförtiden, är väl mer nyrika ungdomar i Bostadsrättsförening.
Så, ni är smarta som tar tillvara de sjukas, ungas, äldres, fattigas, rikas talan. Problemet är att ni inte har ett enda hållbart argument.

Aha, fängelse! Måste ha missat det....
Men, alla möjliga som begår brott ska ju utvisas! Gäller det inte svenskar? Ta konsekvensen av ditt dravel och utvisa skattefuskare också. Och svartjobbare.
Det är snarare så att vi inte inbjuds till debatt eftersom etablissemanget inte vill att medborgarna ska inse bristerna i det nuvarande systemet.

Att utvisa svenskar är väl ändå ett rätt absurt resonemang? Varför skulle Sverige utvisa etniska svenskar? Att utvisa svenskar skulle nog inte vara så poppis i de länder de hamnade i, till skillnad åt Sverige, här är det inte så noga hur folk beter sig.

Självklart är det svenska statens ansvar att ta hand om svenska kriminella. Varför skulle jag vilja lämpa över dessa på andra länder??? Vi kan väl ta hand om våra så kan andra länder ta hand om sina?



När ni kan påvisa bristerna i det nuvarande systemet på ett trovärdigt och demokratiskt sätt får ni säkert vara med och förgylla svenskens vardag.

Absurt resonemang? Varför inte utvisa svenskar? De bryter mot samma lagar som nysvenskar! Vill vi ha ett rent, snyggt och prydligt samhälle så får du kasta ut de kriminella svenskarna också. Ut med dessa, kanske du kan föreslå ett land? Du verkar insatt i kriminella länder och folkslag.
Du nämnde något om Nationaldemokraternas hemsida, om du har besökt den så kanske du kan tala om vad det är som är odemokratiskt med deras sätt att belysa dessa fakta.

Jaja... när du får makten så kan ju du utvisa svenskar då. Tyckte någon nämnde nåt om "dravel" här...
Kem.Elec,nationaldemokraterna har jag inget att göra med,du borde ju kunna särskilja partierna åt innan du kommer med massa dravel.och menar du på allvar att man skall utvisa dom infödda medborgarna för begågna brott?och vart skall dom skickas?vem förutom Sverige vill ta emot kriminella från andra länder? Ingen kan jag lova,du är typgenomsnittet av dom oerhört korkade svenskar som inte fattar vad som sker i landet,varför? ja inte vet jag,kanske för att ni bor i erat skyddade skal och inte ser vad som sker.du kan ju ta dina jämnlikar och betala för invandringen då,men kom inte och säg att kollektivet måste rätta sej efter er.jag vill värna om dom gamla som byggt upp landet åt oss,och åt dej med,och se till att dom får ett värdigt slut på livet,inte som nu att dom får stå åt sidan för besparingar som prioriteras för kriminella gäng och andra lycksökare som förpestar detta land.och ang klistermärken så är det bättre att dela ut info om sin politik än att bluffa med medlemsbidrag som vissa andra partier är så duktiga på.
Hej igen Klämtjeck!
Inget odemokratiskt över ND;s hemsida. Här är man korrekt och rak. Förvisso kan ansvarig utgivare missa lite av grundläggande svensk lagstiftning. Men vadå, det gynnar ju KAMPEN. Eller? Kanske ND;s omfattande länkarkiv får de nationalistiska anadarna att spritta?
Eller, ska vi tala klarspråk?
Kem.Elec,nationaldemokraterna har jag inget att göra med,du borde ju kunna särskilja partierna åt innan du kommer med massa dravel.och menar du på allvar att man skall utvisa dom infödda medborgarna för begågna brott?och vart skall dom skickas?vem förutom Sverige vill ta emot kriminella från andra länder? Ingen kan jag lova,du är typgenomsnittet av dom oerhört korkade svenskar som inte fattar vad som sker i landet,varför? ja inte vet jag,kanske för att ni bor i erat skyddade skal och inte ser vad som sker.du kan ju ta dina jämnlikar och betala för invandringen då,men kom inte och säg att kollektivet måste rätta sej efter er.jag vill värna om dom gamla som byggt upp landet åt oss,och åt dej med,och se till att dom får ett värdigt slut på livet,inte som nu att dom får stå åt sidan för besparingar som prioriteras för kriminella gäng och andra lycksökare som förpestar detta land.och ang klistermärken så är det bättre att dela ut info om sin politik än att bluffa med medlemsbidrag som vissa andra partier är så duktiga på.
----------------------------------------------------------------------
-----
Jag har aldrig ens antytt att du skulle vara ND.

Det är väl en rimlig konsekvens, att utvisa svenska kriminella. Med tanke på att ni inte vill profilera er som ett invandrarfienligt parti,så hjälper det er att bli ett mer brottsfientligt parti!
Jag har ingen aning om var dessa ska skickas, det är du och ditt parti som är experter på den fronten.


Klistermärken; Jag håller mer dig. Det är illa som f-n att ragga blommor, katter, bilar mm, som ungdomspartierna gjorde.
Illa.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem