Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

2 mord i lilla Gällivare

2 mord i lilla Gällivare

Ja då har det hänt även i lilla Gällivare 2 mord inom loppet av 3 dagar.första begånget av ja gissa,jo våra fina gäster från fjärran land.mycket bra jobbat.men det är bara till fördel för Sverigedemokraterna som i och med detta håvar in än mer röster till valet i september.ingenting ont som inte har nå gott med sej.
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3

Kem. Elec.

Tala klarspråk då för jag fattar fan inte var du vill komma.

Hur var det med det där "...har inget att komma med... resonemang som inte håller etc"? Tycker det är du som inte har något att komma med. Eller sitter du och håller på visdomen som ska överglänsa våra argument och få oss att skämmas och inse hur fördomsfulla vi är?
Vad är det du inte begriper?
Vad är det som är så svårt att förstå?

Det där med att "överglänsa våra argument" samt "få oss att skämmas och inse hur fördomsfulla vi är"; det fixar ni själva utan min, eller någon annans, hjälp.
Jag borde väl förmodligen skriva någonting konstruktivt, men jag står här mållös inför dessa inlägg helt fulla av felaktigheter och vantolkningar. Om folk tog ansvar för sina egna liv istället för att hela tiden peka och säga att allt är någon annans fel så blev jag och många med mig glada.
Annons
Kem. Elec.

Det här fattar jag inte:

"Förvisso kan ansvarig utgivare missa lite av grundläggande svensk lagstiftning. Men vadå, det gynnar ju KAMPEN. Eller? Kanske ND;s omfattande länkarkiv får de nationalistiska anadarna att spritta?
Eller, ska vi tala klarspråk?"

Tala klarspråk då! Du är ju fan trög. Har inte sett nåt vettigt argument från din sida än. Argument kan ju vara bra om man ska försöka debattera. Så det är du som skämmer ut dig, det är bara du som inte inser det själv.

Och vad är det, Los Lovos, som inte stämmer? Säg det istället för att sitta där och spela överlägsen.

klÄmkäck:

Vem spelar .. ?
Los Lovos

Du, det är pinsamt tydligt. Ska du tillföra något med substans till diskussionen eller ska du spela pajas?

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem