Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Män är Svin

Män är Svin

Hejsan!

Jag undrar ibland om vi män är svin och alltid kommer vara...?

Det är ju vi som startar krig
Det är ju vi som startar bråk
Det är ju vi som begår brott
Det är ju vi som är agressiva
Det är vi som är taskiga mot tjejer

mm.mm.mm...

Men kvinnor gör inget av detta..eller nästan inget!?

Hur kommer det sig och vad beror detta på?

Är det verkligen sant att en värld styrd av kvinnor skulle vara bättre och hur skulle den se ut?

Är det verkligen sant att allt jag skrivit ovan som män är...inte kvinnor skulle vara om historien varit annorlunda?

Det finns en förklaring någonstans och jag undrar vad/var den är och hur mycket egentligen vi skiljer oss åt?

Nån som vågar ge sig in i debatten?
Antal svar på detta inlägg: 34
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Att du startade tråden,har jag väl aldrig tvivlat på,men fjälköbonde,trodde det var en kvinna,som gjort det.

Att du startar trådar,är väl inte obekant för någon på IS.Det är
bra Bubben,för det är ingen vidare variation på inläggen,så det
är tur vi har dig,annars hade det blivit lika tyst,som en kräftskiva
utan starka drycker.
de var då ett innerligt tjatande om mig hela tiden
Bubben!
Kanske att ni är mer maktgalna än vad vi är, kan vara en förklaring...

-Varför är vissa så otrevliga i sina inlägg, jag trodde vi levde i ett fritt land men jag har kanske fel????
Nej ni skärpning om jag får be. Alla har vi olika åsikter(som tur är).
Annons
Tozza!

Inlägg på detta forum,och när man skickar SMS samt E-mail,
blir alltid lite stelt och tillgjort,då man ju saknar,röstnyans och
mimik,samt gester.Därför blir en vits,inte till sin fördel på ett
sådant här medium.Stå-Up komiker klarar det bäst,tycker jag.

Hur länge skall du vara sur på mig,eller har hatet slocknat?
Leiake:

Jadå..Jag gör vad jag kan för att starta intressanta trådar som berör våran nutid men jag försöker passa mig så jag inte diskuterar ex. ämnen som spårar ur..

Man lär så länge man finns och jag tror på att man utvecklar/höjer sin intelligens/livserfarenhet genom diskussioner och att lära från andra!

tozza
har man gett sig in i leken så fårman tåla
å detta forum är bra på så sätt att vi har 2 duktiga personer som sköter den nämligen göcke å daniel
så skit inte net is för de är ett superb forum / peter
fjälkobonde
Nog tål jag leken alltid men man kan ändå använda ord som inte sårar folk o fä som uttrycker sina åsikter men det är jag som tycker så o du jag har inte blivet sårad om du undrade

leiake
Inte är jag sur, har bara åsikter. Tycker bara att man kan välja sina ord även om det är svårt.

Men tack för era responser
tozza
ok ja ibland undrar man verkligen om folk tänker först innan de skriver har väl själv inte direkt blivit sårad just här men på ett annat forum såvar ja både de ena å andra så ja förstår dig mycke väl stå på dig / peter
fjälkobonde
Du har helt rätt, det är bättre att tänka efter före...klart att jag står på mig o det hoppas jag att du o andra oxå gör.
För att kommma komma tillbaka till ursprungskärnan..

Kan genetisk design vara nåt i framtiden för att sänka testoreon halten eller minska att killar är som dom är?


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem