Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Tröga forumdeltagare

Tröga forumdeltagare

Kollade de 20 senaste och det sista på listan var från 26/3.
10 stycken idag, på en hel arbetsdag är väl tråkigt?
Ryck upp er!! Ni läser mycket men deltar nästan inte alls.
Ja förutom några stycken då.

Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Ja, det skrivs väl lite lite ibland. Man deltar i det som man finner intressant.
Roligare vore det också om alla skrev lite i sina presentationer.
Blir lite extra kul om man vet att ex en fotvårds utbildad har seriösa åsikter om mellanösternkonflikten eller en läkare har nån annan hobby än bara Golf !

Sen kanske en del drar sig för att skriva, kanske lite ängsliga för att just deras åsikter ej kommer att tas på allvar..."gör jag bort mig nu" syndromet.
Ingen här är ju ute efter att förlöjliga eller "avslöja" någon annan forumdeltagare...byts annan information eller möjligen bilder är detta ju på helt frivillig bas mellan 2 debattörer genom uppgiven mailadress.

Så...skriv mer, gott folk ! Det är bara roligt med många, olika åsikter !
jag är ny i data världen men håller med dej Törs inte sriva så mycket Jag skrev fel om chatt. Så nu törs fan skriva
Håller med Wilma, jag skrev lite roliga historier och det fick jag fan för. Man ska hålla sej inom ramarna. Skit i tjurskallarna Wilma, kör på bara!!
Heja alla som törs göra bort sej på Forumet.
Annons
Kör hårt tjejer det e kul att lufta sina åsikter och kanske kunna hjälpa någon som har problem med nåt. Det är bara att bita tillbaka om det är nån som "dissar" en.

Wilma du får skriva och göra hur mycket fel som helst ingen människa är felfri! Lite kritik kanske du får, men det tror jag nog att du tål. Nej felskrivningar har ingen betydelse, men vad skall man blanda sig i, Bubbens tråd om gälgångsfistel, hundskit eller mjölkberoende. Jag tycker problemet med I-S är att det inte finns några egentliga debattämnen och därför är vi nog många som bara kikar in för att se om det finns något att ta del av.
Kul i alla fall att Johanna är tillbaka efter kritiken, så nu är det bara att köra på med roliga historier igen.
Jag gjorde även samma iaktagelse som tejay4u hur förvånansvärt lite inlägg det var. Jag tror det var i lördags då kom det första av de inläggen vid 11 tiden och och vid 19-tiden det sista. På alla dessa timmar hade det varit inne endast fem användare. Detta kan nog Göcke eller Daniel kolla jag kan ta fel, men tror inte det!
Rättning: de första av de 20 inläggen
Kör hårt Wilma o skriv vad du vill. Alla har vi varit nybörjare o vissa är fortvarande men träning ger färdighet så det så.
Håller med Puttendolf. Det finns helt enkelt inga intressanta debattämnen längre. Givetvis ska alla få skriva vad de vill, men nu känns det som om hela IS har blivit omvänt. På den "gamla tiden" var det många som inte vågade ge sig in i debatter för att de tyckte att "tonen" var rå och hektisk!? Nu är det omvänt! De som tidigare diskuterade världspolitik, våra rovdjurs vara eller icke vara (Hoppsan, Putte juridiska ämnen m.m, sitter nu själva och endast läser... precis som våra moderator hade hoppats på.
Det enda glädjeämnet i detta nya IS är att så många tjejer har börjat skriva... det är både bra och kul. Jämställdhet vill vi även ha på IS.

Återigen, ALLA ämnen ska få diskuteras. Inget är mer rätt eller fel att ventilera!
Zacko!

Trevligt att du hör av dig.Vågar man föreslå att du öppnar
en eller flera trådar,som du tycker är intressanta,så får vi se vad
du har på lager.

Djur och natur,och fågelinfluensan framförallt.Vad handlar det
om egentligen.Kommer alla fåglar att dö.

Nu var det en utter,som hade fått det.
Hej, leiake!
Nja, jag kanske inte ska gnälla när jag själv inte startat en diskussion, men jag tycker att när man gör det, ska man också ta ansvar för tråden... och den tiden har jag tyvärr inte. Det får helt enkelt bli som "inhoppare"

Nej, världens fågelbestånd kommer inte att dö. När man kommit på att det inte bara är döda fåglar man ska ta prover på, utan också på de levande, kommer det att stabiliseras.

Sorry, tejay4u! Långt ifrån ditt ämne

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem