Torsdag 9 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: InternetStart

Tröga forumdeltagare

Tröga forumdeltagare

Kollade de 20 senaste och det sista på listan var från 26/3.
10 stycken idag, på en hel arbetsdag är väl tråkigt?
Ryck upp er!! Ni läser mycket men deltar nästan inte alls.
Ja förutom några stycken då.

Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

IS har förändrats på många sätt,både bra och dåliga.
En bra sak är att några riktiga kräk försvann som hade en riktigt vidrig syn på kvinnor,invandrare,homosexuella och andra.
En dålig sak är väl att det knappast finns något att diskutera längre...eftersom det är förbjudet.
Att sköta ett forum är inte lätt och gränsen mellan kränkning och åsiktsfrihet är hårfin men en vuxen människa borde ju kunna se skillnaden.

Sen är det väl så att alla inte måste lufta sin åsikt hela tiden utan nöker sig med vad andra tycker.
nane:
Diskutera kan man väl alltid, det gäller kanske att vara lite mer subtil?
teja: ja det kan man..men det riskerar alltid att spåra ur så länge det inte handlar om kakrecept :) och inte ens då är man säker..
Annons
nane:
Det gäller väl för moderatorerna att vara på hugget. Har man ett forum får man va beredd på det mesta, eller hur. OK att man sätter upp regler för vad man får diskutera men det får ju inte bli för sockersött. Om det spårar ur från någon sida är det väl bara spärra kontot för vederbörande. Det finns väl en del att diskutera som det är nu, eller gör det inte? Det behöver väl inte va extremt hela tiden?
tejay4u, nu är det hur lätt som helst för Göcke och Daniel att plocka bort någon som inte passar in eftersom alla är inloggade. Visst går det att komma förbi detta ifall man sitter och kör på modem, men som du påpekar det får inte bli alltför sockersött då orkar ingen blanda sig i åtminstone inte någon längre tid. Nane påpekar just detta att det knappt finns något att diskutera vilket jag håller med om till hundra procent.
Det är faktiskt du och Johanna som lyckats få några ämnen som tilltalar, men ack så få inlägg det blir trots det!
Nu hände det igen, jag försvann och allt jag plitat ihop försvann.
Men vi tar om det igen,har kollat att jag är inloggad ordentligt.
Vad jag ville säga att jag känner igen mig själv i mycket som skrivits varför det inte är så många som vågar sig in i debatterna. Blyghet,vågar ej med egna ord och tyckande riktigt ge sig in i de storas diskussioner. Men det är jätteroligt att läsa vad andra tycker och känner. Det man även känner är väl att man är en kvinna av den äldre modellen.
gunsan
Lagerström: Välkommen i gänget. Jag har läst många inlägg och inte vågat framföra min åsikt. Men jag har ändrat på mej nu och kommer med olika trådar för att få lite respons.
"Det är kvinnan bakom allt" (tokigt)!
Lagerström!

När du har skrivit en bra bit,så markera allt. Tryck på ctrl+c,då kopierar du
ditt inlägg så långt.Skulle det försvinna så trycker du ctrl+v,
och då klistras det in igen.Du måste markera allt,först!!!

Du kan använda detta,innan du förhandgranskar,så slipper du
trubbel.Kopiera först,innan du förhandsgranskar.

Håller du med mig Göcke!Det är något som är fel.Händer mig
rätt så ofta,men har provat detta recept,och nu blir bullarna
goda.He,he
leiake

Tack för tipset,det kommer jag att ha användning för.
Det är toppen att man kan få hjälp den här vägen
Fortsätt att köra med Ctrl +c /Ctrl +v det är en säkerhet.
Det är många saker som kan hända medan man skriver och tills man skall sända iväg texten. För mig så händer det när min leverantör startar om servar, osv.
Leverantören skyller på sin leverantör osv.
eller att jag är för långsam med att skriva texten.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem