Torsdag 9 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: InternetStart

Tröga forumdeltagare

Tröga forumdeltagare

Kollade de 20 senaste och det sista på listan var från 26/3.
10 stycken idag, på en hel arbetsdag är väl tråkigt?
Ryck upp er!! Ni läser mycket men deltar nästan inte alls.
Ja förutom några stycken då.

Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

pscht .. forumet har blivit sömnigt och ointressant.
Som vanligt när de som bestämmer försöker styra folket i en önskad riktning med olika planer och idéer så skiter sig hela planen och ingenting går som beräknat.

Moderatorernas och deras påhejares idé var ju att forumet skulle censureras hårt, så att fler "vågade skriva". Resultatet lät inte vänta på sig - i stort sett ingen orkar eller bryr sig om att skriva, och det som skrivs har en intressefaktor om 1-2 på en skala från 1 - 10.

Starkt jobbat.

Jag framför här återigen min idé om åtminstone EN del på forumet där ordet är fritt och taket är högt. Ett område där seriösa ämnen kan agiteras och debattörer gå i fullständig polemik med varandra i ordalag som på bio skulle barnförbjudas.
Jag ser INGA hinder för en sådan lösning eftersom de som endast önskar diskutera gälgångsfistlar, hundskit eller mjölkberoende och som tar illa vid sig av ett mustigt och färgstarkt språk helt enkelt kan strunta i den delen av forumet.
Precis som vi andra numera struntar i ett forum helt befriat från seriösa diskussioner.

P.S.

Daniel, vi har redan kollat upp den juridiska biten, det finns inga hinder här heller, du riskerar inte åtal för hets mot ditten eller datten eller förolämpning eller förtal etc.
Jag har tydligen missat det stora sjöslaget. Jag har användt IS som startsida sen 2001 men bara som startsida att gå vidare till nåt annat med och det är först på senare tid jag börjat deltaga i forumet. Men jag har förstått att det gått vilt till här på forumet. Vad hände? Nån som känner sig hågad att berätta? Det är alltså förklaringen till de ljumma vindarna på IS nu för tiden?
Zacko jag försökte, men tråden ansågs vara för negativ och jag ombads att komma igen när jag hade något positivt att tillföra I-S. Jag menar att ur en negativisim kan det uppstå massor av positiva saker bara man inte gör personliga påhopp eller förnedrar folk. Jag skulle exempelvis vilja se en tråd om hur man här på I-S ser på att våldtäkt ger max 3 månaders fängelse medan fiske med levande agn kan ge upp till 3 år. Frågan är då om detta är politik eller inte!
Zacko vi stod på helt motsatta sidor den gången det begav sig, men jag upplevde inte vårt meningsutbyte som negativt eller kränkande. Tror till och med att jag tog intryck av vad du skrev för vissa saker har jag reviderat sen dess.
Kul att du finns här och jag saknar kunnigheten själv Ramon för han var något av en läromästare på I-S.
Annons
Det ger inget att älta historia.

Blidka framåt istället.

Summan av Det som har hänt vet bara Daniel och jag.

Och det utlöste arbetet med att IS-forumet blev ett
med medlems inloggning.

och att Diskutera tråden försvann.

så är läget.
tejay4u tyvärr skulle det bli en hel avhandling och emellanåt skulle du gnugga dig i ögonen och förstå varför Daniel och Göcke tog till med stora sopen och städade upp. Jag var en av dem liksom Los Lovos som på den tiden gick hårt åt andra och varandra. Jag tror att Love har en poäng med Ordet Fritt och då kan man ju välja att stå utanför eller att ge sig in i matchen. Nu är det lätt för mig att säga så eftersom jag inte har ansvaret, men faktiskt brukar Love ha mera rätt än fel vad det gäller det juridiska.
Hur som helst, Daniel och Göcke är de som bestämmer nivån och formumedlemmarna får sen lämna eller anpassa sig efter deras regler på I-S.
Fast du skall ha en eloge för tråden tejay4u den var klart berättigad!
Point taken.
Göcke:

Ditt inlägg var inte positivt eller tillförande, möjligen en smula upprepande.

För din information: att blicka framåt är just vad jag gör med mitt inlägg. Ett inlägg som föreslår en förbättring av IS som helhet och av forumet i synnerhet.

Finns det någon som helst anledning till att du inte vill dela med dig av ”summan av det som har hänt” som bara Daniel och du känner till?

Om du inte vill dela med dig av denna summa här, så kan du E-posta mig.
Är det inte av intresse att medlemmarna får reda på summan??? Jag är i alla fall intresserad...
Nej Love , historien är nedgrävd.
Du kommer inte att få något mail
om det som har varit från mej.

Nej bollen ligger egentligen hos er forumbesökare.
och se tråden
http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=30025%&sida=4

o
ch läs detta citerat från Daniel

Som jag skrev på föregående sida; Om ni kan få ihop ett seriöst team som är villiga att ställa upp i vått och torrt för att hålla en god ordning på IS så får ni gärna prata om det med varandra och höra av er till mig med en plan för det.

Mvh Daniel
Göcke:

Du undviker alltså att svara på frågan om "summan av vad som har hänt". Jag tolkar det som att du inte har något svar, det finns ingen "summa av vad som har hänt" som bara du och Daniel vet.
Du skrev det bara för att framstå som betydligt mer insatt än andra.

Men vi ska se om teamet.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem