Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Hobby och motor

Fiskesäsongen närmar sig...

Fiskesäsongen närmar sig...

Sitter och tittar ut över sjön och min upp o nervända båt, längtar efter islossning och vårfiske efter gädda.....
Har vi några andra sportfiskare på IS ?
Antal svar på detta inlägg: 37
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Vi var tydligen inte fler som fiskade på IS, tänk vad många går miste om mycket.
Fullast:
Visst är det, men vi som gör det vet ju vad det är frågan om och får väl underhålla varandra med fångstrapporter o dyl.

Man tackar för dessa inlägg i fiskedebatten, det där med djurplågeri när det gäller levande agn bryr jag mig inte alltför mycket om. Kan man äta kött som massproduceras med dålig djurhållning så ska man nog inte oroa sig alltför mycket över mörtars och daggmaskars väl och ve.....
Själv håller jag på att lura min bästis att börja med flugfiske !
Annons
Djurplågeri.. Ska jag vara ärlig så tror jag inte att en liten mörtpinne har en så pass avancerad hjärna att den har förmågan att kunna känna lidande och ångest.. Men vad vet jag, hehe..
Jag är storfiskare ska snar ut och angla gädda brukar börja runt påsk!! Vad tror ni lagen säger om det he he tror lika som du fajjer! skulle sitta fint med en 5kilos vinter gädda
Ehhh..måste man inte ha fiskekort för att proffsfiska?
Jo då Bubben det stämmer det har jag fixat redan proffs är jag inte men bra nära
pimplar mr taco med öl då eller hahahaha
Pimpla öl de gött det med!!!
Då fiskar jag hellre än dricker öl finns det något som är äckligare än öl?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem