Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Hejsan

Hejsan

jaha ja nu är det fösta för mej så vi får väl se..
Var till Motala i helgen på Vätternfestivalen, det var kul, vi gick dit på lördagen för då skulle Pudels o Rydel & Qvick vara där och de kom, men det tragiska är att se alla ungdomar så fulla?? Vad får dom ut av det i det tillståndet? Inget...Synd för dom betala så mycket och sen få ligga i sjukvårdstält eller magpumpas på lasarettet....Trist för dom... Men annars var det ös, Rydell är bra alltså oj....Det rycker i en när dom spelar....

Stintan
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

Det där med fylla... egentligen helt idiotiskt, men måste erskänna att jag "super mig full" på allt för många fester... (jag hatar mig skälv för det)

Det finns inget bra med det egentligen. endast den lilla "höga kicken" på inte så många minuter som man knappt minns ändå. och så gör man bara en massa problem. (min värsta fylla är inte att tala om) Och skälvklart baksmällan! En dunkande trumma i huvudet hela natten/morgonen, kräks och mår förj*vligt. (jag=14 år)

Mmm.. Kristina. Du har fullständigt rätt! Synd att alla ungdomar måste vara fulla. Jag försöker sluta! (har faktiskt klarat mig lite bättre)
Tommie, Vem i hela friden köper ut sprit till en 14-åring????
Du är alldeles för ung för att supa dej full. Du är alldeles för ung för att supa överhuvudtaget!! Usch jag blir riktigt orolig för dej.
Problemet är att det går få tag i på allt för många ställen. Utanför discon, festivaler, m.m. Det är inte så dyrt, men jag vet att det ger hemska följder! Men jag klarar mig nog. Har minskad ner det rätt mycket nu!
Annons
Tommie; För din egen skull sluta supa, det är bara dig själv som du förstör om du nu inte är en sån som slåss när du är full.
Märker inte din mamma el pappa något?
Man kan ha lika kul utan sprit prova ska du se.
Men jag vet att det inte är lätt om alla kompisar super det gäller att våga säga NEJ o för att säga det måste man vara tuff.
Blir så när jsg hör att unga måste supa för att ha kul.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem