Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Dator som tjuter

Dator som tjuter

Någon klok person som vet vad det kan bero på att min dotters dator tjuter, det går heller inte att använda musen. Jag antar att det bara är att öppna stora börsen och lämna in den!
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Emans, min dotter är 25 år. Och.....en underbar tjej!! Jag var 36 år när jag fick henne .....från Indien! Som sagt en helt otroligt skärpt tjej som pluggar på Campus Norrköping, nästa år tar hon en magisterexamen i Samhäll och Kulturanalys.
Förresten det kanske finns fler adoptivföräldrar här på forumet?
Känner av en viss skrämselpropaganda här. De flesta moderna processorer har ju överhettningsskydd och stängs därmed av automatiskt när värmen blir allt för hög. En trasig fläkt behöver därför inte betyda katastrof nuförtiden.
Den bör dock bytas ut eftersom den är på väg att lägga av.
Annons
Telamundo, Tack!
Joanna
Den har inte försvunnit, bara hamnat lite längre bak i kön

du får alltså trycka på huvudgruppen för att se flera

men nu skall den ligga först i kön
mvh göcke
OK.
Datorn är fixad. En extra fläkt är installerad, den som satt i var lite för klen. Inga stora kostnader. Alla är lyckliga.
Här kan man kolla tempen,på sin dator.Över 60 grader,är inte bra.
Kör en koll. 950 kb.Laddas ner på 2 sek.Lägger sig i aktivitetsfältet
med röda siffror.Min håller 43 grader,i .värmen

www.onlythebestfreeware.com/program.asp?program_id=166
leiake vad menar du med tempen på din dator? är det nätagget, minnena, syd/nordbyrggan, hårddisken/arna, processorn, grafikkortet eller nätagget eller modekortet på nått mysko ställe som håller 43 grader?
Hej Joanna det finns fler adoptivföräldrar här. Jag har två tjejer från Kina. Jag även en dator som ibland skriker, men det kommer från spänningsaggregatet så jag avvaktar till det lägger av.

Bra program föresten Leiaka, min dator håller 49 C.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem