Det här var så roligt med könsrollsdebatt,så jag drar igång en ny
tråd,med litet annat,än dessa griniga ungar hit och dit.He,he
Vad ser en kvinna på först,när hon träffar en man första gången.
Jag har frågat många under årens lopp,men det är som man är
inne och trampar på hett plåttak,och får liksom diffusa svar.
Nu är ju detta ett Forum,där ni är mer an...
Visa/dölj hela huvudinlägget
tråd,med litet annat,än dessa griniga ungar hit och dit.He,he
Vad ser en kvinna på först,när hon träffar en man första gången.
Jag har frågat många under årens lopp,men det är som man är
inne och trampar på hett plåttak,och får liksom diffusa svar.
Nu är ju detta ett Forum,där ni är mer an...
Visa/dölj hela huvudinlägget
Antal svar på detta inlägg: 162
Jaha, då får jag tänka lite, det var ett tag sen som jag kollade in pågar, har haft samma påg sen 1975.
Men tänder är viktiga likaså ögonen dem ska vara snälla o behagliga att titta på, han får inte vara för kort men inte heller alldeles för lång kring 180 cm är lagom, inte för smal, muskler är inget hinder, lukta gott ska han oxå o narturligtvis ska utseendet tilltala en men det viktigaste är nog ändå att han har humor är snäll o hjälpsam.
Men som sagt så är helheten det viktigaste inte bara utseendet.
Har aldrig tyckt om killar som är utseende fixerade varken mot sig själv eller mot andra.
Men tänder är viktiga likaså ögonen dem ska vara snälla o behagliga att titta på, han får inte vara för kort men inte heller alldeles för lång kring 180 cm är lagom, inte för smal, muskler är inget hinder, lukta gott ska han oxå o narturligtvis ska utseendet tilltala en men det viktigaste är nog ändå att han har humor är snäll o hjälpsam.
Men som sagt så är helheten det viktigaste inte bara utseendet.
Har aldrig tyckt om killar som är utseende fixerade varken mot sig själv eller mot andra.
Oh shit !
...då är det kört framöver för min del.
Jag är bara en liten knodd i jämförelse, har små händer, lite fräknig, inte speciellt muskulös alls och ingen ryamatta på bröstet. Lite irriterade toighet i den minimala rumpan men det räknas väl inte. Det enda som egentligen är OK är väl att jag inte har växt igenom håret !
Nää...vad bryr jag mig förresten...jag har ju min knork och min lilla nuss, och katten bryr sig om mig iallafall, åtminstone när den är hungrig.
Man får va nöjd me de man har...å e de inte gott nock så e de din förlust.
//Breeze
...då är det kört framöver för min del.
Jag är bara en liten knodd i jämförelse, har små händer, lite fräknig, inte speciellt muskulös alls och ingen ryamatta på bröstet. Lite irriterade toighet i den minimala rumpan men det räknas väl inte. Det enda som egentligen är OK är väl att jag inte har växt igenom håret !
Nää...vad bryr jag mig förresten...jag har ju min knork och min lilla nuss, och katten bryr sig om mig iallafall, åtminstone när den är hungrig.
Man får va nöjd me de man har...å e de inte gott nock så e de din förlust.
//Breeze
Breeze !
Du är tydligen,ingen filmstjärnetyp.Men jag vill nog påstå,att du
är den bästa debattören,sen jag började på IS.Dina inlägg är
i toppklass.
Göcke är inte den som strör rosor i kring sig,men jag tror han är
överens med mig,i detta fall.Och han har läst mycket,Tro mig.
Det är en fröjd,att läsa dina inlägg.
Gott att du slipper tope`,nu när det är så varmt.He,he
Du är tydligen,ingen filmstjärnetyp.Men jag vill nog påstå,att du
är den bästa debattören,sen jag började på IS.Dina inlägg är
i toppklass.
Göcke är inte den som strör rosor i kring sig,men jag tror han är
överens med mig,i detta fall.Och han har läst mycket,Tro mig.
Det är en fröjd,att läsa dina inlägg.
Gott att du slipper tope`,nu när det är så varmt.He,he
Annons
"Lite irriterade toighet i den minimala rumpan"............tror jag döör av skratt
Nu blir man ju lite
leiake!
Var o hur kommer dina funderingar ifrån? Jag kan berätta att jag varit gift 2ggr med helt olika typer av motsatta könet. Jag har alltid sett mig själv som en kortväxt varelse (164 cm) med busschafförsfigur, om du förstår vad jag menar, tycker inte att jag är speciellt vacker eller snygg, men har en sjuhelsikes humor.
Just nu försöker jag få ihop det med en kille som kallar sig för Thunderbird, jag har jobbat o stött på han hela veckan men han gillar inte min SMTP, däremot har han inte något emot POP.
Som tur är har han ju inte lärt känna mig än, jag är ganska så envis när det gäller att få min vilja igenom, så en vecka till o han är min!
Var o hur kommer dina funderingar ifrån? Jag kan berätta att jag varit gift 2ggr med helt olika typer av motsatta könet. Jag har alltid sett mig själv som en kortväxt varelse (164 cm) med busschafförsfigur, om du förstår vad jag menar, tycker inte att jag är speciellt vacker eller snygg, men har en sjuhelsikes humor.
Just nu försöker jag få ihop det med en kille som kallar sig för Thunderbird, jag har jobbat o stött på han hela veckan men han gillar inte min SMTP, däremot har han inte något emot POP.
Som tur är har han ju inte lärt känna mig än, jag är ganska så envis när det gäller att få min vilja igenom, så en vecka till o han är min!
SMTP...POP..?? Någon som vill förklara vad nu det är för något.
Breeze
Hon håller på att lära sig Mozillas e-post Thunderbird.He,he
Hon håller på att lära sig Mozillas e-post Thunderbird.He,he
SMTP & POP...mailkonton såklart ! Bokstavskombinationerna kände jag igen och vet vad Mozilla Thunderbird är, men kopplade aldrig ihop dem här...i det här sammanhanget.
Säkert bara för jag har lämnat jobbets airkonditionerade lokaler och sitter vid en svettig hemmadator just nu...
Säkert bara för jag har lämnat jobbets airkonditionerade lokaler och sitter vid en svettig hemmadator just nu...
Leiake, jag glömde en sak som är viktig för mej. Karln ska kunna laga mat.
Nu ska jag skoja lite med dej leiake, jag trodde du var en liten tjockis!!!! Var jag har fått det ifrån det vet jag inte. Man gör sej en föreställning om hur personer ser ut.
Nu ska jag skoja lite med dej leiake, jag trodde du var en liten tjockis!!!! Var jag har fått det ifrån det vet jag inte. Man gör sej en föreställning om hur personer ser ut.
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem