Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Vad ser en kvinna på först

Vad ser en kvinna på först

Det här var så roligt med könsrollsdebatt,så jag drar igång en ny
tråd,med litet annat,än dessa griniga ungar hit och dit.He,he

Vad ser en kvinna på först,när hon träffar en man första gången.
Jag har frågat många under årens lopp,men det är som man är
inne och trampar på hett plåttak,och får liksom diffusa svar.

Nu är ju detta ett Forum,där ni är mer an...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 162
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Nästa »

Kul att läsa alla svar JAg e gift sen 15 år, men om jag ska beskriva min dröm man så e han inte det Ja inte utseendemässigt iaf. Han e liten (huvudet kortare än jag) han har vuxit igenom håret, han har små händer och fötter MEN han har en go humor och han e snäll och luktar för det mesta gott (det var inte min förra,han var ett riktigt monster grr)

Min drömman ska vara lång, mörk, gärna bruna ögon, lite att ta i. Lite lagon matta på bringan. Ha en skön humor. Och älska BARA mej!!

Tintin
Jamen....det är ju din granne!!!!!
Fibblan- Va? Den långa mörka eller vem vad?
Annons
Jävla manschauvinistiskt dravel.

"Gärna sexigt klädd.
Normalvikt är ett villkor"

Hur fan ser du ut själv?
Är det bara yta som räknas?
Nä fy fan.....

*finns ingen smiley för skitsne tyvärr*
Min dröm man är inte född än.Titta får man,jag tittar gärna på unga och äldre män.Inte i min ålder för dom brukar vara gubbar kulmage halvfet som är det värsta jag vet.tacka vet ja en mörk med lite längre hår bruna ögon lång ska han va.Sen finns det dom som är äldre med dom grå stråna som kan vara jätte läckra.På med solglasögon tjejer sen kan man titta på alla snygga karlar
Skogsrået nu ska vi inte hetsa upp oss.Drömma får man.
Dröm på du wilma...det är helt naturligt.
Annars är man banne mej inte normal
Hur fan jag ser ut? Ganska väl bevarad efter 4 barn
Är ljus bruna ögon smal Igår när jag var med mitt barnbarn som är 6år så trodde dom att det var mitt barn.Så man ser väl inte för jävlig och gammal ut.
Skogsrået !

Har du samma kroppsform,som ditt vokabulär påskiner,så är du
nog inte den kvinnliga typen,som mina drömmar handlar om.

Vi pratar om,drömmar,och inte verklighetens krassa utseende.
För skulle alla ,vänta på sin dröm,så blev det tomt hos vigselförrättarna.

Vi tar ett exempel.Du skall köpa en blus.Tar du den som ligger
överst.Skit samma om den är grön eller gul.Lång eller kort.
Givetvis inte.Du väljer.Samma är det med val av partner.En del får
duga,och en del är helt uteslutna.

Jag tror faktiskt utseendet,är markant avgörande,sedan kommer
andra egenskaper i andra hand.Vi talar om första kontakten.
Men snälla skogsrået då! Om vi inte hade våra drömmar och framtidsplaner då gick det åt skogen.
Min dröm-man skulle vara lång, smärt, mörkhårig, ha bruna ögon, hår på bröstet, ja jag vet inte allt. Och vad fick jag? Visserligen en lång drasut, smal var han när vi träffades, nu har han en rejäl kula! Blond har han varit, gråblå ögon, tre strån på bröstet, knappt inga hår på benen. Knappt ingen skäggväxt. Glömsk börjar han att bli också! Men han är så go så!! För det mesta!!
Ärligt talat så brukar vi säga till varandra efter en god middag och ett glas vin. Det är tur att vi har varandra, för det är ingen annan som vill ha oss!
Insidan är viktigast, men inte fanken gör det nåt om man samtidigt har något trevligt att titta på. Sen är det ju så också att kärleken är blind, den man älskar ser man inga fel på, i alla fall inte i början.
Drömma måste man få göra, samma sak som att drömma om en härlig semester, sen åker man tre dagar till Åland. Detta på grund av min långe drasuts jobb.


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem