Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Har jag gjort bort mej nu igen

Har jag gjort bort mej nu igen

En ny tråd som kanske kan bli kul.
Vem fasen har inte gjort bort sej! Någon som vågar berätta en riktig fadäs ni har varit med om. Vi kan ju berätta vad som helst, vi känner ju inte varandra.
Vem blir värst på att ha gjort bort sej? Kör hårt jag kommer tillbaka i morrnbitti.
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Kul tråd! Jag är ju själv helt perfekt och gör aldrig bort mig...*host*...jo, det gör jag ju, men det första jag kom att tänka på var en bekant som skulle ta ut pengar på sin sambos kort i en automat på stan. När han stod där så kom han inte ihåg koden, så han ropade till henne att han glömt koden. I stället för att gå dit så bestämmer hon sig för att ropa tillbaka till honom och ge honom koden (som det ju inte är så bra att någon utomstående hör).
"- Two, eight, seven, three" ropar hon till honom och tycker ju att hon är jättesmart...solsting eller?
En kollega till mig,som sålde bilar,hade en kund.Nu satt dom och
väntade på kundens fru,för hon ville visst bestämma färgen.
Till saken hör att kunden hade gott om stålar,men såg lite värre
ut än Tage Erlander.Riktig tråkig typ.Runt 60 år.

Rätt som det är öppnas ytterdörren,långt nere i lokalen.Det var en stor lokal.In stiger en förtjusande,men överdrivet sexig,kvinna,
runt 40 år.Min kollega säger till kunden.

-Här kommer det ett riktigt kanonluder,kolla själv.
-Ja! Där kommer äntligen min fru,säger kunden glatt.

Min kollega fattar det inte än idag.Men affären gjordes upp,utan
bekymmer.Ofattbart!
Gjort bort mig, ju det har jag säkert men kommer inte på något precis nu men återkommer när jag fått tänka lite.
Annons
Min stackars mor,var ofta utsatt för min framlidne fars bisarra
skämt.Ett har hon svårt att glömma,och är många år sedan.

Dom klev på spårvagnen,mitt i centrum vid centralen.Min mor
gick längre in i vagnen,medans han skulle betala.Vagnen var full
av folk.

Plötsligt ropar min far högt och ljudligt,tvärs genom vagnen.

-Du glömde väl inte stänga ,för hönsen,innan vi for.!!!

Detta mitt i Göteborg.Morsan skämdes,och folk tjöt av skratt.
Detta handlar visserligen inte om mig men ändå.
Det var när våra barn var små som vi o ett par bekanta skulle en sommar köra o hälsa på barnen när de var på sommarkollo. Vi körde med 2 bilar min kompis skulle övningsköra dit. När vi skulle parkera bilarna vid den ene stugan, parkerade hon den i en backe o dem gick ur bilen, jag vände mig om o såg hur bilen började rulla ner för backen o skrek till hennes man så han fick springa efter bilen som tur var hann han upp den o fick stopp på bilen, vi tjöt av skratt.
När vi sen skulle till den andre stugan skulle hon köra upp vid den o såg inte att där var en stor sten o då menar jag stor, körde på den bilen klarade sig konstigt nog.

Inte nog med detta så hade hon en kamera med sig o tog många foto, filmen tog slut o hon skulle sätta i en ny men fick inte upp locket, men sambo fick hjälpa henne o jag ser hur han fullständigt bryter ihop av skratt, hon hade glömt att sätta i film i kameran. Snacka om att göra bort sig men vi fick roligt i alla fall. Bilresan hem gick utan utan några fadäser men jag kommer inte ihåg om hon fick köra hem. Hon klarade körkortet sen.
Hahaha...riktigt roliga grejer!
Kom att tänka på en händelse som jag fick höra om för länge sedan (och som sägs vara sann):
En mamma stod i kön på en stormarknad tillsammans med sin lille son. Kön var lång och sonen uttråkad. Mamman försöker muntra upp honom och säger: "- Får jag en puss?" Grabben svarar "- Nej!". Efter en stund frågar mamman igen: "- Får jag en puss då?" Grabben svarar igen: "NEJ!". Då blir mamman lite putt och frågar igen: "-Men snälla, kan jag inte få en liten puss då?"
Då vänder sig grabben till mamman och höjer rösten: "-NEJ! Du får ingen puss, för jag såg att du hade pappas i munnen i morse!!!"

Snacka om pinsamt!
Jag o min mor o lillebror var på bio kommer inte ihåg vilken men det förekom lite gladporr el vad man nu ska kalla det, helt plötsligt hörde jag min bror högt o tydligt säga; kolla mamma vad gör dem el nått sånt, det blev helt tyst o alla vände sig om o tittade på oss vi satt rätt högt upp sen bröt skrattet ut o jag försökte sjunka ner i stolen o göra mig osynlig. Han fattade ingenting varför alla skrattade o det i sig var roligt.
Bara en snabbis, måste tänka på gubben som är ledig!!!
Ni ligger i lä! Jag har gjort bort mej många gånger, ordentligt också. Den värsta ska jag berätta i morrn, om jag vågar.
Jag har gjort bort mej många gånger.
Konstigt nog så har jag förträng det. Vi får se om Fibblan kommer ihåg något hon brukar ju lägga mina fadäser på minnet
Tintin
Här har jag en klassiker som är san! Klassen skulle besöka polisen i stan och alla var värre uppåt! så kom dagen ,barnen anlände och dom fick gå runt och titta och åka polis bil,men så frågade en liten gosse om var cellerna var och om manfick gå och titta. Jo då sa polismanen det går väl bra, men när dom passerade en cell så stannade en pojk till han tittade och funderade på en grej inne i en olåst cell. Han frågade polisen vad det var och han sa at det var en hembräningsapparat.
Då sa pojken en sån har pappa hemma och det luktar inget gott.
Det var inte jag men jag kännert fadern till pojken som frågade

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem