Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Har jag gjort bort mej nu igen

Har jag gjort bort mej nu igen

En ny tråd som kanske kan bli kul.
Vem fasen har inte gjort bort sej! Någon som vågar berätta en riktig fadäs ni har varit med om. Vi kan ju berätta vad som helst, vi känner ju inte varandra.
Vem blir värst på att ha gjort bort sej? Kör hårt jag kommer tillbaka i morrnbitti.
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Jag gjorde bortmig senast i måndags förmiddag!
Jag hade bestämt träff med en karl och vi skulle titta på saker.
Vi bestämde klockan 1 men han komm inte jag väntade,då sa min sambo ta och ring upp honom utifall han inte hittar, sagt och gjort jag ringde upp honom han svarade och hör o häpnad så står han utanför dörren och ska just plinga på!!
Det är som de säger av barn får man höra sanningen.
Vet inte om jag ska tycka synd om honom el inte.
Kan nog inte komma på något sådär Tintin:)

Däremot så gjorde min son bort mej ordentligt en gång.

Det fanns en affär i Mantorp som hette Carl Johns.
Där nödhandlade man bara ska ni veta för det var gamla varor, flugor i dom färska champinjonerna osv.

Jag och min äldste son var där och handlade mjölk en gång. Sonen var väl kanske 6 år.
När vi står i kassan och biträdet ska ta betalt så säger min son:
Men mamma, du har ju sagt att du aldrig ska handla här mera för dom har bara mögliga grejer här.

Kan berätta att det är enda gången jag blivit heligt galen på sonen.
Kände mej totalt panikslagen. Biträdet log och sa bry dej inte om det där...barn är barn!!

alltså..när man står där och hör sonen börja med orden: jamen mamma du har sagt.....då förstod jag axakt vad som skule komma men kunde inte förhindra det.

Idag skrattar man gott åt det*S*
Annons
Tja.. Jag kan berätta det mest pinsamma jag gjort i mitt liv:

För tre år sen, så var jag hos min styvmamma då hon bodde i Litauen. Då hälsade vi på hennes mor några gånger... men en gång då vi skulle dit, så satt jag kvar i bilen ett tag och trodde att de andra redan hade gått in i huset, men de var bara på andra sidan huset, sååå...

Jag gick in i huset, hängde av jackan, tog av skorna, gick in i stora rummet, satte mig i soffan och skälvklart kom min styvmors mor (som inte visste att vi hade kommit) in i rummet och undrade vad i helvette jag gjorde där...
Det var det pinsammaste jag har gjort!!
Jag har som sagt gjort bort mej många gånger!
En gång i min ungdom så bodde jag i en liten vindslya. Jag tror jag var en cirka 17 år. Hur som haver så hade jag varit sjuk en längre tid, en seg influensa av något slag tror jag det var. Jag hade i alla fall fått antibiotika av doktorn för att få ner den höga febern. En natt vaknade jag av att jag snurrade runt ute i farstun av någon konstig anledning. Det kom en kille nerifrån trappen och han började att stirra på mej uppifrån och ner. Jag mumlade något till honom jag vet inte vad, sen gick jag in till min lya och undrade vad jag hade gjort ute i farstun och vad han hade stirrat på. Då såg jag att jag var helt naken!!

Jag har en till tavla, men den kommer en annan gång, kanske
Skulle åka tåg,för några månader sen.Detta har jag inte gjort
på åtminstone 40 år,så jag ställde mig på perrongen,och tåget kom,
men på andra perrongen. Jag visste inte att tågen körde
vänstertrafik.Flickan jag frågade,bara glodde,och såg ut som om
hon ville ringa polisen.

Gick hem och tänkte,det här berättar jag inte för någon,men nu är det gjort.He,he
En bekant till mej var ute och åkte spårvagn med sin yngste son. Det här är från 70-talet nångång. Sonen kunde inte säga skj-ljud, att sa k istället. Mamman till sonen var höggravid och hon hade förberett sonen på att hon snart skulle till BB. På spårvagnen säger sonen högt och tydligt - min mamma är kuk och ska snart åka till kukhuset!
Jag var med på spårvagnen och jag vet inte vem som skämdes mest, mamman eller jag!
Har gjort många tavlor i mitt liv .Kul tråd. Har en, Startar bil den rycker som fan ringer gubben han blir alltid utskälld av mej när bil inte går som den ska.Kör sonen till skolan svär över min bil.Gubben kommer han säger för helvete du har punka,Och jag svara har ja.Efter som jag kört en bit så fanns det bara lite däck kvar.Jag trodde det var motor fel.

Var på badstranden med min dotter när hon var 2år. Hon har badat och letar efter handduken skriker till mej mamma var här hängkuken
Ja di barna, di barna!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem