Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Outlook Express fungerar inte

Outlook Express fungerar inte

Jag kör nu i Microsoft Outlook och jag vill ha igång Outlook Express som jag alltid haft. Jag har ny dator och har inte lyckats få igång express hittils. Har rätt kontouppgifter, har dessutom samma i Microsoft Outlook och där fungerar det.
Irriterande?...ja något fruktansvärt.
Har gått igenom inställningar så många ggr men inte fungerar det.
Finns någon som är duktig på det?
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

Tack Seniorita:)
Vad skönt att du fick det att funka, jag har fortfarande inte fått mitt att funka. Allt fungerar utom att skicka.
Jag har struntat i det under dagen men ska "riva tag i det igen" ...inte roligt

Yahoo är jättebra, trivs med det.

Vadå Seniorita "nu förstår jag varför du använder Yahoo! Slår ju egentligen både outlook o thunderbird med hästlängder."
Trodde att det var just det Yahoo adressen skulle göra nämligen sända ditt e-mail ditt du hade tänkt att det skulle sändas.
En som har haft Yahoo i åratal. Men är mycket nöjd med Thunderbird, där kan man ju hantera fler än ett epost- och diskussionsgruppskonto.

Jojje
Härmed vill jag meddela att jag löst problemet. (jeehaaaaa)
Skam den som ger sig
Jag ändrade tillbaka den inställning det skulle vara på utgåend port och vips så funkar det.
Varför det inte gjort det förut vet jag inte. Orkar inte förstå heller..

Nu ska jag skicka mail*S*
Annons
Du har så rätt Jojje!

Det var bara en så stor överaskning att Yahoo har förbättrat sig avsevärt sista åren! Ärligt talat så har jag inte varit inne där sen
mitten på -90talet. Jag fortsätter med mina bekännelser, jag har inte jobbat så mycket i Thunderbird heller så att jag kan ge ett proffsigt utlåtande. Det blir lite fel när man använder känslorna i stället för hjärnan,eller hur?

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem