Hej. Jag har ett konstigt fel i datorn. Hoppas att någon kunnig kan hjälpa mig.
När jag surfar o har flera internetsidor uppe samtidigt flimrar bilden till o sidorna byter plats. Man ser ju flikarna nertill på sidan o ser att de har bytt plats, dvs den sist öppnade hamnar först. Samtidigt försvinner alla ikoner vid klockan, blir bara den o nätverksikonen kvar.
I övrigt verkar ingenting förändras i datorn o alla program fungerar som de ska. Jag har norton installerat o har kört diverse malware- o spywareprogram men de finner inget misstänkt..
Det här är väldigt irriterande så jag hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig!
/barajag
När jag surfar o har flera internetsidor uppe samtidigt flimrar bilden till o sidorna byter plats. Man ser ju flikarna nertill på sidan o ser att de har bytt plats, dvs den sist öppnade hamnar först. Samtidigt försvinner alla ikoner vid klockan, blir bara den o nätverksikonen kvar.
I övrigt verkar ingenting förändras i datorn o alla program fungerar som de ska. Jag har norton installerat o har kört diverse malware- o spywareprogram men de finner inget misstänkt..
Det här är väldigt irriterande så jag hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig!
/barajag
Antal svar på detta inlägg: 21
Kul att det funkade lika bra för andra också.
Jag hade heller aldrig hört talas om detta förut. Undrar om det är nytt???
I alla fall så var det grymt bra. Lika bra man tipsar folk om det innan dem kommer på att man måste betala för det.
Jag hade heller aldrig hört talas om detta förut. Undrar om det är nytt???
I alla fall så var det grymt bra. Lika bra man tipsar folk om det innan dem kommer på att man måste betala för det.
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem