Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Elitserien

Elitserien

Hej på er.

Nu drar snart elitserien i hockey igång.

Vem vinner den tror ni. Skulle vara roligt att höra vad ni har för uppfattning. Själv hoppas jag på Hv 71. De har ju vunnit alla sina träningsmatcher, men å andra sidan gjorde de det för två år sedan också, men då var det knapp så att de höll sig kvar i serien.

Hej och hå

Devonrex
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Själv är jag Brynäsare men får väl vara glad om dom tar sig till slutspel
realistigt sett tror jag att kampen till SM-GULDET kommer att stå mellan
FBK, HV71 och FRÖLUNDA, men serien är lång många matcher och slutspel
Men må BÄSTA lag vinna.
buddy
Jag själv är Leksands if:are och jag tror LHC kommer att vinna i år...

Appropå att vinna tränings matcher och kupper det gjorde Leksand förra året.
Vi ser ju vart dom är nu """ hi hi """" lite skämt gör det mindre smärt samt att minnas.

Men det är ju bara en lek..

MVH Gatekeeper
Jag håller FBK som favorit till guldet i år igen! Går ju knappast att göra någon hemlighet av att jag är FBK-are med tanke på min "profil-bild" hehe.

"Bara en lek"...hmmm, jag säger som jag brukar: Huvudsaken är inte att delta, det är att vinna!
Annons
Sorry det är red eagles tur i år! För ni som inte vet så menar jag Timrå ik
Brynäs är mitt lag, tror dock att dom lirar i de nedre regionerna denna säsong också...men hoppas kan man ju alltid... Sen får man ju njuta av historiska segrar, bara DIF som har fler SM-tecken...
Glömde av mig...jag tror att HV71 tar hem denna säsong.
Finns bara ett lag i Sverige.... eller i hela europa och det är Djurgården. Forza Djurgården och SM-Guldet åter till Stockholm
Jag bara kände att jag var tvungen att väcka liv i denna tråd.
Ni kan lita på att jag är glad nu när de äntligen ha gått upp i topp.
Nu finns det inget som kan stoppa dem.
Som de flesta säkert håller med om är väll Frölunda och Djurgården säsongens stora besvikelser hittills.
Kan det vara så att ishockeyn inte är någon storstadssport längre.
Ishockey ,är det inte där man har en platt boll?
Det måste i så fall vara den mest fantastiska boll som någonsin har uppfunnits. Tänk vilken underbar sport man har utvecklat med denna platta boll.
Jag undrar om inte de flesta av er satt och såg när TRE KRONOR vann både OS och VM i år.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem