Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Hobby och motor

Elitserien

Elitserien

Hej på er.

Nu drar snart elitserien i hockey igång.

Vem vinner den tror ni. Skulle vara roligt att höra vad ni har för uppfattning. Själv hoppas jag på Hv 71. De har ju vunnit alla sina träningsmatcher, men å andra sidan gjorde de det för två år sedan också, men då var det knapp så att de höll sig kvar i serien.

Hej och hå

Devonrex
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Jag hejar på Luleå..men dom får träna lite mera på spurten så dom orkar hela vägen..
HV blå ä dom bästa HEJA HEJA HEJA HEJA HV!!!!

Kul att läsa att HV ändå har en del stöd trots att de inte räknas som ett av storlagen...kanske dax att ändra på den mentaliteten nu.

Med risk för att få en del mothugg, men jag tror faktiskt att Frölunda fortfarande är ett av fyra lag kvar när semifinalerna skall spelas.

Nu är dom bara några poäng från slutspelsplats, och det ser allt bättre ut på isen, och ALLA vet, även djurgårdare, att Frölunda KAN spela hockey.

Jag tror dom slutar 5:a i serien och åker ut mot Färjestad eller HV i semin.

Som slutsegrare i år så fruktar jag FBK ,em jag tror stenhårt på HV, som har styrkan att orka hela vägen.....

// X
Annons
Nackdelen eller kanske fördelen med detta med alla dessa matcher och 3 poängen är ju det, att du kan spela uselt nästan en hel säsong och komma 8 i serien, för att då helt plösligt vakna till liv och vinna SM-Guld. Det var det som hände HV71 -95 när de tog sitt första SM-Guld.
Xenix: Roligt att höra att du fruktar FBK för det är MITT lag det! Hahaha...
Ja Frölunda kan man aldrig räkna bort, och "HV skjuter snett" är intressanta de med. Några man inte ska underskatta är ju BIF som iofs haft en liten svacka nu men som ju är ruggigt svårslagna i år. Ett sånt lag kan bli skitfarligt i slutspelet.
Min drömfinal är i alla fall BIF-FBK så jag får gå på fler matcher här i Gävle o se mitt favvolag!
Vågar inte lägga in någon kommentar, bor i Malmö!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men MIF vann ju igår i alla fall...grattis!
En gång "Leksing" alltid "Leksing", hur det än är och blir.
Timrå ik mer behöver inte sägas.
Jag är antagligen väldigt avvikande ,jag bryr mig inte alls om fotboll,hockey basket eller you name it. Detta kan ställa till problem eftersom man förväntas heja på ngt lag eller ha synpunkter eller kommentera när man är med andra.
Någon annan som känner igen sig??
PS jag "smyghejar" inte på ngt lag, möjligen Sverige i VM final i något...
Trevlig helg på er...med eller utan sport...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem