Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Elitserien

Elitserien

Hej på er.

Nu drar snart elitserien i hockey igång.

Vem vinner den tror ni. Skulle vara roligt att höra vad ni har för uppfattning. Själv hoppas jag på Hv 71. De har ju vunnit alla sina träningsmatcher, men å andra sidan gjorde de det för två år sedan också, men då var det knapp så att de höll sig kvar i serien.

Hej och hå

Devonrex
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: «1 2 3

AndersO
Du ser, även du håller ju med om att att det är något som lockar med sport eftersom du möjligen kan heja på Sverige i någon form av VM final.
Och det är väll det som är tjusningen med sport. Och du AndersO, det är med sport som det är med mat, testa man det tillräckligt ofta så börjar man så snart tycka om det. Ishockey och fotboll är nog det trevligaste man kan titta på.
Jag är bara tvungen att ta upp denna tråd igen, nu när Hv 71 är i ledningen i elitserien. Det är väldigt förunderligt att man kan bli på så gott humör av att ett lag går upp i ledningen. Man undrar vad det är som gör att man bli sådan och så ser man med spänning framemot nästa match för att se om de vinner då oxå. Detta kan man ju nästan leva på eller vad säger ni.
...Som slutsegrare i år så fruktar jag FBK , men jag tror stenhårt på HV, som har styrkan att orka hela vägen.....

Ett tidigare inlägg av mig....

Dessutom så ser Frölunda ut att kunna knipa en av slutspelplatserna nu, och så har proftian besannats!

Tänk om jag vore lika bra på förutsägelse när jag besöker spelbolagen!

// x
Annons
Bara njutningen av att se sitt favoritlag komma till stan och spöa Brynäs är en underbar upplevelse!
Säger bara timrå ik sicket lag
mrTaco

HV 71 - Timrå IK 5-0

Säger bara Hv 71 sicket lag HAHAHAHAHAHA

Förlåt, kunde bara inte låta bli.
Ser till min förtjusning att Färjestad tvålade till HV igår och är nu uppe på en skön förstaplats i tabellen! *jublar*

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem