Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Lite av varje

Lite av varje

Jag anser att många som skriver inlägg på IS är ute och "cyklar"!

När man har problem med sin dator och dess användning, vet jag att man kan få goda råd för att lösa dessa.

Men, i övrigt är det alltför mycket "tjafs".
Med det menar jag frågor om hur man "dejtar", vad man tycker om squaredance, stora eller små bröst, kontakt med det "andra könet" etc.

Förresten, det där med bantning - har Ni några tips till en 68-årig kärring!!
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Poppo, alla har vi olika värderingar här i livet, en del är ju intresserade av squaredance, en del är kanske lite blyga och behöver ett råd för en dejt och en del behöver lite råd med bantning.
I ett forum ska man skriva lite om allt (nästan).
Jag håller med Dig helt och hållet.
Min avsikt med inlägget var nog mer ironiskt än allvarligt!

Bamsekram!
Hej folks..Jag kan ju tycka att det ordbajsas för mycket..dvs, man skriver en tråd bara för att skriva o se en reaktion, eller inte har någe annat för sig på dagarna,,..har ju läst någonstans på detta forum av moderatorerna tror jag det var att man inte ska dra i gång en tråd bara för att göra det,,ska ju vara allmänintresse eller liknande,inte bara för att man har lite att göra..det börjar urarta med dessa intet sägande trådstartningar om dylika tidnings rubriker om tuttar,bantning osv.,händer alltför ofta... Nää skärpning till er mest aktiva på forumet.Jobba på kvalitee istället för kvantitet..eller träffa en samtals terapeut !!!förmodligen felstavat.. Tack för ordet, från en som varit me sen scratch!!!
Annons
Om du menar allvar så har jag massor med tips .
Va konstigt allting blir när man flyttar bokstäver hit o dit!
Ja eller hur...
Men hur blev det med bantningstipsen?
poppo:

Pröva bli vegetarian ett tag om du har möjlighet..
Att vara vegetarian var inget sätt för mig att gå ner i vikt, gick snarare upp, upp & ännu mer upp!
Man det var ju jag det!
Gör av med mer kalorier än vad du får i dig. Sedan spelar det faktiskt ingen roll vad du äter.

EZ

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem