Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Lite av varje

Lite av varje

Jag anser att många som skriver inlägg på IS är ute och "cyklar"!

När man har problem med sin dator och dess användning, vet jag att man kan få goda råd för att lösa dessa.

Men, i övrigt är det alltför mycket "tjafs".
Med det menar jag frågor om hur man "dejtar", vad man tycker om squaredance, stora eller små bröst, kontakt med det "andra könet" etc.

Förresten, det där med bantning - har Ni några tips till en 68-årig kärring!!
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: «1 2 3

Läste om en hjärteknipande historia om svanen Petra som blev huvudlöst försälskad i trampbåten formad som en svan. Rörande och sorgligt på samma gång. Petra följer båten vart den än trampar och Petra ville inte hänga på gänget som flyttade till sydligare trakter när vintern kom. Man var tvungen att ta både Petra och båt till Zoo under vintern......
Klart att i Petras ögon så är det en ståtlig hanne men hon kanske
behöver "glasögon" eller nåt... *himmlar* Kanske bekvämt, det blir ju aldrig några äktensklapliga gräl eller men å andra sidan inget annat heller....... om nu Petra är barnkär eller nåt.... Men en turistattraktion blir det säkert!
Svar till Poppos startinlägg.
Jag tycker inte att det är mycket "tjafs" på detta forum. Men jag har i och för sig inte kollat alla dessa trådar. Upptäckte allt först när jag klickade på kategorirubriken. Men en tråd som denna där man kan skriva just lite vad som helst eller tjafs tycker jag är bra. För ofta kan det vara saker som är onödigt att starta en tråd för och då lägger man in det här. Kanske lite av "chatt"-karaktär är bra för då kan man hålla andra trådar "rena".

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem