Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Ink club

Ink club

Måste fråga är det nån som köpt färgpatroner från Ink club? För en tid sen köpte jag en patron och till min stora förvåning var den tom! Påpekade detta för dem och fick den utbytt mot en till hälften fylld patron. Kan bara säga att jag aldrig mer tänker köpa patroner av dom igen.
Är det nån annan som upplevt det samma??
Antal svar på detta inlägg: 38
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Till min Canon PIXMA IP 2000 skrivare använder jag CompaPrint som finns på "gubbdagis", kostar 49 kronor för en svart patron, 79 kronor för en färgpatron. Canons egna patroner kostar knappt det dubbla. Jag är helnöjd med CompaPrint.
Joanna !

Kostar mer än det dubbla,menar du naturligtvis.He,he.
Du dricker väl inte för mycket kaffe?
Leiake, jag menade knappt det dubbla!
Näe,men jag ska sätta på nu!!! Kaffet alltså.......................
Annons
Vi har oxå köpt från inkclub, samma här inte fyllda patroner.
tozza!

Hur kan du se att patronerna inte är fyllda.Mig en gåta.!

Är du stålmannen som ser genom allt.

Tyvärr är detta med färgpatroner en sofistikerad form av bedrägeri.
Stundtals så överstiger färgpatronernas pris,vad själva skrivaren kostat som ny i inköp.

Men som PerAsk säger.Fyll dom själv, men gå tatuerad i en månad efteråt.

Vill ni ha nya tapeter i olika färger,så fyll patronerna själv.

Ett bra sätt att komma undan billigt är att endast köra med svart färg.
Troligen kommer det upp ett meddelande om att skrivaren inte är OK.
Men då klickar ni på ignorera,så sparkar den igång igen.
Har handlat av InkClub i ca tre år och har bara positiva erfarenheter,fick en defekt patron en gång,mailade och frågade hur vi skulle göra,dan efter låg det en ny i brevlådan! Och som Leiake skriver:Hur ser ni att patronerna är halvfulla?? Det vore skoj om man hade sån syn..
Personligen kommer jag ALDRIG mera handla hos INK CLUB!!!!!

DJÄVLA SKITSTÄLLE!!!!
Lugna ner dig Bubben. Inget sånt på IS!

Mvh Daniel
Kan väl knappast vara patronernas fel om skrivaren havererar,möjligen den som monterar patronerna och det är ju inte företagets fel...
JA du leiake, klart att jag är stålkvinnan o det måste vi kvinnor vara för att klara av denna värld .
För att komma fram till att patronen inte är fylld det är ganska enkelt om du har haft någon annan patron inte från inkclub så märker du det genom att den tar slut mycket fortare utan att du har skrivet ut fler papper utan använt skrivaren ugnefär lika som innan.
För om du köper patroner i affären varar dem längre, låt vara att de är dyrare men billigt blir ofta dyrt i längden.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem