Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Tjocka människor

Tjocka människor

Såg att Leiake yttrade sej om tjocka människor i en tråd ...vi alla e ju olika...smal, tjock, kort , lång,kobent, låghalt, enbent....rullstolsburen mm mm Vi har väl alla ett värde Hur kan man bara säga att "Jag tycker inte om tjocka människor"?? Är dom tjocka mindre intelligenta eller vart e felet....jag blir så upprörd på såna påhopp att jag skulle kunna självantända!
Tintin som e rund och go!!!
Antal svar på detta inlägg: 30
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Joanna!

Men Volvo skyller på det. Annars blir det ju diskriminering. Dom kan ju inte
ha någon på bandet som kryper in och monterar instrumentbrädan, och
sedan inte kan kommer ut igen. Magen är i vägen.
Ives!

Du har rätt. Huvudsaken är att man mår bra. Det finns nog fler normalviktiga
som inte mår så bra. Apotekets siffror visar att antidepressiva medel har
ökat oroväckande.

Men chansen att må bra, är nog störst vid normalvikt. Tror jag!

Det med att äta för mycket är nog i stället för en napp. Man måste trösta
sig med något.

Jag har tittat på ett engelskt Tv-program några gånger. Hon visar deras
avföring, samt vad dom har ätit på en vecka. Dom bara glor.
Å jag fick min värkproblematik i samband med graviditet . Å du leiake, det har ingen betydelse heller om man har ett BMI på 30 för du har inte en aning vad det beror på i sådana fall. Alla sitter inte och vräker i sig och bara ser fram emot döden förstår du.
Ditt försvar tycker jag inte är bättre än ditt första uttalande.
Man säger inte så, i sådana fall skulle jag kunna ifrågasätta din orsak till konstigt tänkande!! Jag kan svälta, hur ska du lösa ditt problem?

Klart som fan man inte mår bra om man väger 160 kilo.
Men om det vore så enkelt som du tror, varför finns det så många grovt överviktiga i världen och fler blir det.
Varför finns det magoperationer? För att läkarna tycker det är kul?

Lär dej respektera feta som anorektiker, för det är lika jäkla svårt åt båda hållen ska du veta.

Sedan tvingar jag dej inte till ändrad åsikt, den får du välja själv, men snälla du..håll det inom dej tack
Annons
Artist eller inte fet eller mager spelar ingen roll alla ha vi lika värde!! Min övervikt fick jag i samband med graviditet *suck* varför skaffade jag barn då jag kunde blivit omtyckt av leiake i stället
Jag hade visst en jäkla tur som först kom in på skolan där dom verkligen sollade bland folk vilka som skulle komma in och dessutom fick ett jobb som jag trivs med Jag kan lova dej leiake att du gett dej in i ett getingbo det ska mycket till för att förlåta ditt uttalande!!
Rund och go står stadigt när det stormar//Tintin
JAg dömer människor efter insida och inte utseende......Min bästa vän är överviktig men hon e inte skitviktig!!!
Tintin
haha den här tråden är så underhållande. :)
konstigt....min vän är lika dan. *S*
Jag har flera nära och goda vänner som är runda och goa i kroppen.
Jag förstår inte vad som menas, om jag har ett BMI på 30 el mer eller jag har under 30 vad har det med mig som person att göra? Ja det skulle vara att det finns mer av mig i så fall både i smarthet mm.
Klart att människor inte mår bra av att vara feta det vet väl alla o framför allt dem som är i sitsen. Jaha då sägs det väl varför gör du inget åt detta problem.
Men det är en annan femma det jag vill säga är att vad har välmående med vem jag är el vad jag kan.
Ett ämne som kan diskuteras i all oändlighet utan att komma någon vart men vad gör det huvudsaken att man får göra sig hörd.
Jag känner ingen av er personligen, så hur ni ser ut är ovidkommande, men jag anser att många, i alla fall där jag bor, rör på sig alldeles för lite.
Jag bor cirka tre hundra meter från en stor livsmedelaffär, och jag har faktiskt grannar som kör bil för att handla där.
För min del så äter jag rikligt och gott, men jag motionerar också dagligen, vilket gör att jag förbränner tillräckligt för att hålla mig något så när i trim, men det förutsätter naturligtvis att man är frisk.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem