Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Ny här

Ny här

Hej!
JAg satt och läste lite på det här forumet i helgen som var. Skrattade så jag nästan kiknade åt myror och annat.....tänkte att det här verkar ju kul med massa människor med sjuk humor. Det är ju dessutom en stor bredd på olika ämnes kategorier.
MEN vad har hänt nu då?? Det är ett fåtal bara som skrivit under veckan och då är det nästan bara om datorer! Är det bara under helgerna det blir lite humor på sidan? Folk kanske jobbar vad vet jag....

Missdrygast
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3 Nästa »

PerAsk.!

Det är ju bara att räkna älgarna. Dom har avföring 6 ggr/dygnet. Sen väger
man spillningen och multiplicerar med antal älgar. Dom skjuter ju 90000 om
året, så uppskattningvis så finns det 250.000 älgar. Varje älg "skiter"
6kg/dygnet. Oktober månad blir ju svår att beräkna, då man inte
kan vara säker på om älgen hade avföring strax innan den sköts. He,he

Men det finns säkert GPS med inbyggd älgspillräknare.
Som du ser missdrygast, så finns det en hel del plats för humor, se Leiakes inlägg, och håll ett öga på hans inlägg, och ta inte allt på allvar, men håll dig som sagt borta från politik och religion, och sist men inte minst VÄLKOMMEN!
Leiake: Du skriver......Det är ju inte roligt om man har problem med datorn, och får som svar att slå på den med en slägga. Eller lägga den i varmt vatten i badkaret.

Jag tror inte jag har sett en enda gång att någon har svarat så i en seriös frågetråd.
Tråden Myror öppnades för att få latja lite, men det ansågs som spam...........var i hela friden man kan få sådana liknelser ifrån ???

Jag kan inte se sambandet hur jag än försöker.....men men...smaken är olika, men jag anser oxå att åsikterna är fria utan att riskera avstängning för skitgrejer.

Jag tycker absolut att vi kunde få ha en humor tråd vilket inte innebär massa tråkiga historier bara, utan allmänt flams om man nu vill det.

Tar vi för mycket utrymme så är det ju bara att "ta bort" tråden när vi är färdiga. Ska det vara så svårt?

Så, nu åker jag säkert ut med hälsenan först....
Annons
Haha....Leiake, du har koll på skitkilona*S*........bra jobbat
Fibblan, det finns ju en tråd döpt till humor.
White_Trash: Ja det finns det, men skulle ämnet myror eller hur mycket kostar en ren komma upp i den tråden så hade det blivit samma slut ialla fall.
Eftersom det ansågs som spam. Det kvittar var man skriver "humorn" för det är inte tillåtet att spamma här inne. Å priset på en ren är ju spam och även myror, men det vet vi ju nu här inne så det ämnet kommer vi kanske inte ta upp igen

Dom som skrev i tråden vad kostar en ren kanske tyckte den tråden tillförde något...inte vet jag. Myrtråden tillförde tydligen oxå folk i viss mån, eftersom det skrevs därinne.

Ärligt: Var det så hemskt med dom trådarna?
Var just inne på tråden som är märkt med humor?! Den var ju lika rolig som ett föräldramöte i skolan........
Sen kan jag ju bara säga en sak....Jag saknar TINTIN!!!!!
Fibblan jag håller med dig men nu har jag ju lovat att inte "kvirra" mer som någon uttryckte det. Men jag kan ju tycka att moderatorerna använde fel ordval när de tyckte att det spammades. spammades gjordes det inte, detta är fakta och kan inte ifrågasättas. Spam är något helt annat.
Däremot tror jag att moderatorerna uppfattade inläggen med myror som en provokation. Bakslaget var då att folk på forumet tyckte det var kul.
Detta bevisar ju enligt min mening att det behövs lite utrymme för smalltalk, lite tramssnack om myror och älgskit, sånt man snackar om på kafferasten eller i omklädningsrummet innan man går hem från jobbet.
Det är ju enkelt att lösa, bara att starta en rubrik som heter offtopic eller allmänt eller möjligen pladder forumreglerna skulle ju givetvis gälla där också. Det får ju admins fundera över om det kan vara något att prova.

Missdrygast:
Nej den är ju inte så kul nu, men den kan ju bli. Tråden är startad och ämnet är ju brett. Låt den tråden vara ett test, har ni något tramsigt att säga eller har hört nått kul på jobbet, gör det där.

Jag startade en tråd under mitt förra alias "Janne R" för något år sen om att jag starkt ogillar tatueringar på kvinnor. Vilket liv det blev, många inlägg och åsikter. Men vill minnas att alla höll sig på mattan och det var många åsikter. Kul debatt som fungerade vill jag minnas. Nån som kommer ihåg?
nä, jag var nog hos tatueraren då *S*....

Ja du har så rätt White_Trash , den som lever får se:)
Vi fortsätter tills nästa gång. OffTopic vore skitbra tråd. Vi får vänta och se hur det blir det oxå.

Nu har jag myror i huvudet så jag får nog gå och lägga mej.

Natti på er
shhh, du får inte nämna myror fibblan.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem