Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Ny här

Ny här

Hej!
JAg satt och läste lite på det här forumet i helgen som var. Skrattade så jag nästan kiknade åt myror och annat.....tänkte att det här verkar ju kul med massa människor med sjuk humor. Det är ju dessutom en stor bredd på olika ämnes kategorier.
MEN vad har hänt nu då?? Det är ett fåtal bara som skrivit under veckan och då är det nästan bara om datorer! Är det bara under helgerna det blir lite humor på sidan? Folk kanske jobbar vad vet jag....

Missdrygast
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3

missdrygast jag tror inte du är så borkommen på detta forum! Jag tror bestämt att du känner till hur det funkar. Om du vore helt ny då skulle du väl inte sakna någon eller? Fast jag erkänner detta var ytterligare ett bevis på hur man kommer runt IS regler för att få ha lite nuttytime!
Vilma! Nu är det så att jag suttit och läst en hel del på detta forum INNAN jag blev medlem....nej jag är är inte helt borta.....och jag har faktiskt kunnat bilda mej en uppfattning om vissa här...bla Tintin som verkade vara en kul prick!! Så jag kan visst sakna nån som inte visat sej på några dagar!!
Så vad du menar med att komma runt IS regler vet inte jag!!

Missdrygast
Hejsan..jag är också ny.. Har ännu inte hunnit kika runt så mycket men hoppas här kan finnas plats för det mesta...Kul att kunna få ventilera lite med folk med olika åsikter, samma åsikter, från olika synvinklar, ha skoj,
skriva av sig när man är glad, ledsen, arg osv. Kanske är detta inte rätt forum, det får väl tiden utvisa. Hoppas åtminstone det får handla om mer än datakunskap, då ligger jag i lä.

Ha det bra alla!
Annons
welcome missdrygast

kan man forska på fritid trodde man hadde fritid eller köper man fritid isåfall var heheehehehee
Välkommen du oxå Bitten.
IS är o blir vad vi gör den till utan oss.... ja inte mycket. Så bara ventilera era åsikter inom IS regler så går allting bra. Sedan vad som är rätt el fel ja det får tiden utvisa vi kan inte mer än att skriva o hoppas på det bästa.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem