Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Nykär

Nykär

jag har gått och blivit tokkär. Har nyligen brutit upp från ett destruktivtI samboförhållande med psykisk och fysisk misshandel.
Lovade mig själv att inte träffa någon ny man, men plösligt så såg jag honom på puben.vi började prata och gör det fortfarande.han blev lika tokkär som mig.Han är tvärt emot mitt ex, rolig snäll och mysig, men blir ibland rädd att det bara är en fasad han visar upp, för att sedan visa sitt rätta jag. men jag hoppas och tror att han är sig själv. kan inte misstro alla män. Som man säger, VÅGA OCH VINN:
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: «1 2 3

Zacko!

Jag tror vår lilla pumis, undrar om man kan lita på det manliga släktet.
Då kan jag säga henne att att det är som att lita på en hungrig tiger. Du vet
vad jag menar. He,he

Man kan aldrig sia om framtiden. Man måste prova sig fram. Pumis är 44 år,
antagligen lite äldre( kvinnor ljuger om sin ålder). Jag tycker hon skall vara
så mogen, så hon kan skilja på en psykopat och en normal. Men det är inte
så lätt ibland. För psykopaterna är trevliga som tusan, tills dom nått sitt
mål.

Jag är själv psykopat, så jag vet vad jag pratar om. He,he
Hej Bea.tack för svaret, är lyclig och tänker fortsätta att vara det. åker bort tillsammans på onsdag, ska bara mysa och ta hand om varandra.Fortsätt gärna att disskutera ämnet. alltför många kvinnor stannar kvar i dåliga relationer istället för att frigöra sig och gå vidare.kram från lilla mej.
Hej Pumis , Va härligt !! hoppas ni får det jätte mysigt å som sagt jag önskar er all lycka på jorden ,, å alla andra oxå *L*

Annons
jag tror åkså att pumis ska ha rolikt. Ska du ta med din nya kille pumis
Hejsan alla där ute i vinter sverige .Tillbaka på jobbet. Resan var jättelyckad, hade det jättemysigtGod mat och dryck + mycke kärlek. Den mannen kan man verkligen lita på.Kan äntligen tro på lyckan igen.
Det låter skönt pumis!! kärleken över vinner allt!
Lycka till pumis! Vad härligt att vara nykär! Det finns så många härliga män att lita på, kärleksfulla och pålitliga, skönt att även du upptäckt att den sorten finns. Tyvärr får alltför många män på tafsen för att en liten klick är våldsamma och förtryckande. De allra flesta är trots allt bra män som uppskattar sin kvinna och kan visa det. Leve kärleken!

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem