Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Vad leder detta fram till??

Vad leder detta fram till??

Hej
Jag är med i en tävling med skolan och behöver hjälp!!
de är så att jag nu har klarat 5 ledtrådar och dom följer!
Jan guillou, Gammal, Den vassa, Svärd och Lue men får inte i hop vad de ska vara!
Är väldigt tacksam för svar! svaren kan skickas som svar på detta meddelande eller som mail till blomman112@hotmail.com!

Tack på förhand Blomman!
Antal svar på detta inlägg: 50
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Hur har du kommit fram till ledtrådarna? Är det frågor som du fått och där svaren gett dig ledtrådarna? Kanske är det något av dessa svar som är fel och i så fall gör det svårare att lösa gåtan?
Finns det chans till fler ledtrådar? Finns det inga andra tips om vad man är ute efter för svar? Typ om det handlar om en plats, en person, en sak eller så?
Böcker kanske...
blomman
Pröva med Vägen till jerusalem

Lycka till.

bravo
Annons
BlueId_1: det finns ingen möjlighet att något är fel för att alla uppg har varit att tex få fram ett lösenord till ett ftp konto eller enslutet å en hemsidan och så. så inget är fel.

men jag ska prova Vägen till jerusalem tack bravo

återkommer när jag vet om de är rätt;P
vägen till jerusalem var också fel:P
Hur vet Du att alla svar är fel?
Har Du fler ledtrådar?
Jag för min del tycker att här är en del som inte stämmer, är du verkligen 13 år Blomman, har en känsla av att det är något lurt på gång!
Gotland är svaret!

så här är de jag är med i en tävling och har fått dessa uppgifte att lösa!
de kan vara att ta reda på hur handstilen beskrivs när arcadia använder transkriberneringmaskinen t ex. micke ja jag är 13 år(fyller 14 om typ 1 vecka;P) och tack jojje jag ska kolla om de stämmer! om ni vill veta hur jag vet om de är rätt eller fel så är de så att jag kan gissa på de och då får jag reda på om de är rätt eller fel!

har jag rätat ut några frågetecken nu??
gotland var också fel!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem