Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Vad leder detta fram till??

Vad leder detta fram till??

Hej
Jag är med i en tävling med skolan och behöver hjälp!!
de är så att jag nu har klarat 5 ledtrådar och dom följer!
Jan guillou, Gammal, Den vassa, Svärd och Lue men får inte i hop vad de ska vara!
Är väldigt tacksam för svar! svaren kan skickas som svar på detta meddelande eller som mail till blomman112@hotmail.com!

Tack på förhand Blomman!
Antal svar på detta inlägg: 50
Sidor: «1 2 3 4 5

Tänkte försökaåteruppliva denna tråden igen efter 1 år.. då det fortfarande inte är löst.. jag har inte mer ledtrådar än vad det slår i föregående inlägg så någon smart som kan lösa det??

Det ända som jag kan ge extra är att Lue kan står för boken Life, the Universe and Everything..

Hoppas någon snäll kan luska fram en gissning.. :D
Journalist, stora journalistpriset, den tredje statsmakten är några saker som skulle kunna stämma in
Svaret är ju självklart 42.
Allt enligt "HHGTTG"
Annons
Jojje

Svaret är ju självklart... men vad är FRÅGAN?

(how many roads...... är min favorit)

/Zap
Herr Arnes penningar , Selma Lagerlöf.??
Jag testar stora journalistpriset, den tredje statsmakten, Herr Arnes penningar och Selma Lagerlöf...

Kan dock bara testa 1 gång om dagen, hoppas på att jag kan få fler förlsag??
hmm någon mer än jag som tycker hela de här tråden luktar bluff lång väg

för det första en tävling är alltid tidsbestämd när tävlingen är slut så kan kan man inte delta längre

för det andra har jag aldrig hört talas om en tävling där man tillåts o gissa hejvilt o få reda på om svaret är rätt eller fel

för det tredje när en tävling avslutas så får man redan på vem som har vunnit och det rätta svaret

så vad tusan är det här för något??
Magnusson!
Excalibur
Tävlingen är inte tidsbestämd om just därförär den så här svår att lösa..


Ja, man får gissa som man vill och det är också för att tävlingen är så pass svår så att det är omöjligt att klara den med bara 1 gissning!

Men tack för alla förslag ska testa dom men kan som sagt var itne testa mer än 1 om dagen..


Mvh JImmy

Sida:
« 3 4 5


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem