Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Vad leder detta fram till??

Vad leder detta fram till??

Hej
Jag är med i en tävling med skolan och behöver hjälp!!
de är så att jag nu har klarat 5 ledtrådar och dom följer!
Jan guillou, Gammal, Den vassa, Svärd och Lue men får inte i hop vad de ska vara!
Är väldigt tacksam för svar! svaren kan skickas som svar på detta meddelande eller som mail till blomman112@hotmail.com!

Tack på förhand Blomman!
Antal svar på detta inlägg: 50
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Hej Blomman112 det du beskriver måste jag erkänna är rena rama Da Vinci Koden , Men jag erkänner att jag inte läser mycke av Jan guillou *S* hoppas att du löser det här det blir spännande att se :) ( fast jag trodde oxå att det va Arn ) :P
blomman

Läste några rader i Arvet efter Arn.

Kan kanske handla om kungamakten.

brvo
okej tack bravo jag ska gissa på det;P
Bea jo jag håller med de fattar ingetting;P det är därför jag har frågat i forumet
Annons
kan du inte utveckla lite till om kungamakten och se om de finns nnågot annat bravo?
arns rike !! e dina ledtrådar på
flash arns rike är fel har redan testat de!
men tycker det är konstigt;P de är 1100 st som har läst denna tråden oc bara ca 25 svar:S hehe men men är tacksam för allt jag kan få;P!
blomman112: Jag skulle gärna hjälpa dig men jag har ingen aning vad du är ute efter men jag följer tråden för jag är nyfiken om du får rätt svar o det är säkert fler med mig som gör det samma. Var gång som jag går in på tråden registreras det som en ny läsare fastän att man har redan varit inne innan därav många läsare.
Hoppas du får fram rätt svar.
prova med... tempelriddarna eller korsriddare
okej tempelriddare och korsriddare har jag redan testat men iget av dom var rätt. tozza okej trodde att de var per unik besökare.
Det måste vara arvet efter arn, alltpekar på det. Kanske en felstavning när du svarar, så blir det fel...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem