Onsdag 15 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Paris Hilton

Paris Hilton

Ingen har väl undvikit att denna sköna varelse skall in i fängelse 45 dagar.
Jag tycker det verkar hårt att blanda henne med troligen riktigt kriminella.

Det enda jag inte prövat är att sitta i fängelse, men jag känner sådana
som har gjort det. Men om man frågar hur det var så är det vä'ldigt förteget.
Därför tror jag att, är det känt att man har pengar så måste man köpa skydd. Är man fattig, så bryr dom sig inte om en.

Hon får köpslå med den värsta ,och erbjuda henne ett troligen stort
belopp, för att få hennes beskydd. Hon är ju rik som ett troll.

Är det någon som har suttit inne som kan förklara. He,he
Troligen inte. Men vi hade ett par stycken. En från Kiruna. Han var tjuvskytt.
Samt en som hette Gösta. Men dom har försvunnit från IS.

Tycker ni som jag att straffet är i hårdaste laget. Det hade väl räckt med
1 milj. dollar i böter. Jag kan inte fatta vad hon skall i fängelse för.

Fattar ju att hon är rik och bortskämd diva, men detta verkar grymt.
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Lagarna gäller väl även de som är rika och berömda. Hoppas hon har ett rent helvete där inne precis som alla andra fångar.
Sluta skriva om denna hemska människa, hon förtjänar ingen uppmärksamhet alls, varken bra eller dålig
Hon ska in i finkan så är det bara det är dags att det slutas me allt daltande me rika och berömda !!
Annons
Det sjuka är ju att man i USA brukar släppa kändisar som bla har kört rattfulla vid återkommande tillfällen. I USA diskuteras ju om fröken Hilton inte blir friad som andra kändisar pga att hon är en förebild för ungdomar. De vill helt enkelt göra ett exempel av henne och visa hur det går om man kör rattfull.
Det är ju inte heller rätt.
Det diskuteras väl också att hon kan slippa undan med 2 veckor pga att fängelserna är överfulla.
.... Fängelse...

Nej tack...

Och det är precis så det kommer att sluta den här gången också....

Hon har ju redan överklagat domen, i sedvanlig ordning, samt att hon om hon vill, alltid kan vädja till guvenören i delstaten...

Det är mycket sällan som en kändis döms till fängelse då brottet inte varit grövre.....

I USA kan man faktiskt mer eller mindre köpa sin egen rättvisa, och undgå obekväma situationer, bara man har tillräckligt med dollar....

Men hon hade behövt sitta där en stund för att skaffa sig lite perspektiv på livet och kanske lära sig att det inte alltid är en lek......

Men vad jag vet så är hon redan invigd i den lesbiska världen, så vem vet ? Hon kanske vill in i finkan ändå ?

// x
Hon har väl redan vädjat till Herr Schwarzenegger tror jag. Om han har besvarat det vet jag inte.
Om jag vore Schwarzenegger så skulle jag nog ge henne nåd. Givetvis
med utfästelser om vissa saker. Nu får ni gissa. Ha,ha.!!!

Tänker ni på samma sak som jag. Fy skäms!!!
Fattar inte vad du tänker på Leiake?????????
Bli inte gramsa på mej nu hörrni!!!

Men jag tycker faktiskt också att kändisar i vissa fall får hårdare straff bara
för att man skall statuera exempel...
Och självklart, skall lagen tolkas lika för alla det är inte frågan om någonting annat. Men med vissa undantag då förstås, såsom fara för livet t ex
Och nu är det ju faktiskt så att det mot kändisar finns en press där också massmedia kan förstärka detta tryck till att måla upp en helt annan bild av brottet och den misstänkte, dömde personen, och som gör situationen än mer ohållbar för den drabbade...och även kan påverka själva straffpåföljden...
Det vet vi ju redan!!!
Hon ska inte komma undan för hon är kändis!!!Eller hur?
Och jag hoppas faktiskt även om nu snyggingen har begått ett brott och hon måste ta konsekvenserna av sitt handlande att hon slipper fängelset...
Det finns ju även andra straffpåföljder som skulle kunna motsvara själva brottet...
För vore det bättre att en sådan ändock duktig yrkeskvinna som gett världen så mycket mer än det ändock ringa brott hon begått skall bli halvt fördärvad och kanske ihjälslagen i ett fängelse...
Nä,ää, det tycker inte jag heller!!!
janberlin du måste skoja ! är Paris Hilton en yrkeskvinna ? då vet jag inte vad alla kvinnor som jobbar innom vården och diverse annat är , är rattfylleri ett ringabrott ? då tycker jag väl att alla som dricker Nationaldagen till ära ska ha rätt att ta bilen hem senare på kvällen/ natten så ska vi se hur det kommer att se ut på vägarna och om nån i din närhet janberlin blir ett offer för en rattfyllerist så gissar jag på att du inte kommer att åberopa brott mot den personen för det är ju ett" ringa brott " jag förstår inte hur vissa människor tänker det är väl en sak om det bara är du som kör påverkad blir skadad men det är oftast oskyldiga människor som blir drabbade som barn och äldre fast det spelar ingen roll för alla har ett världe oberoende på ålder och ingen ska behöva råka ut för nån galning som får för sig att köra på fyllan . FY SKAM på dom som gör det det är verkligen egoistisk att göra så ..

Önskar alla en trevlig dag i solen :) och lämna bilen hemma om du smakar på starkare drycker tack .

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem