Söndag 24 november 2024 vecka 47
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Paris Hilton

Paris Hilton

Ingen har väl undvikit att denna sköna varelse skall in i fängelse 45 dagar.
Jag tycker det verkar hårt att blanda henne med troligen riktigt kriminella.

Det enda jag inte prövat är att sitta i fängelse, men jag känner sådana
som har gjort det. Men om man frågar hur det var så är det vä'ldigt förteget.
Därför tror jag att, är det känt att man har pengar så måste man köpa skyd...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4

Göcke, ursäkta grodorna. Jag måste be om ursäkt för mitt språk som inte följde reglerna, jag vet. Men jag blev hyfsat förbannad när jag läste om den här bortskämda ungen.
Det här med pengar som styr, det är ett dokumenterat faktum att personer med bra ekonomi på något konstigt sätt får mildare domar, fråga mig inte varför. Och då menar jag inte att de rika har råd att betala sina böter, för det har dom ju. Nä, jag menar att har du pengar så har du också råd att köpa dig fri eller till ett mildare straff. Det är det som är grejen, håller med dig att det inte alls är rattfyllan som är poängen här.
Hon har väl som känd person själv placerat sig i den här situationen, klart att massmedia hakar på. Så har det alltid varit, och kommer alltid att vara. Och det vet ju dessa s k kändisar om mycket väl. Nä, något medlidande från mig får hon inte i detta fallet, jag har bara medlidande för folk som verkligen råkat ut för saker de inte själva kunnat påverka eller gjort i oförstånd. Detta kunde ha handlat om vilken kändis som helst, inte just Paris Hilton. Jag har samma uppfattning om alla, oavsett kön eller kändisskap. Har du gjort något brottsligt så ska du få samma straff som jag och Göcke eller någon annan Svensson skulle fått, rimligt eller?
Hon är ute igen, om några har missat det!

Hoppas fler tar efter denna kvinna!

Trött på Paris Hilton? Du är inte ensam. När ett amerikanskt nyhetsankare på tv skulle läsa upp en nyhet om partyikonen vägrade hon och försökte istället bränna upp manuset.

http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_15985028.asp

Och som alltid, hittar man de på Youtube!
http://www.youtube.com/watch?v=6VdNcCcweL0
Hm undrar vad som hadde hänt om Annika Östberg hadde haft Paris Hiltons föräldrar,Hadde hon varit ute nu eller.Hadde det hetat nåt i stilen som men vad då hon var ju bara med det var ju inte hon som sköt.Säger bara strunta i den där apan försök få ut Annika Östberg istället,eller måste man va tjenis me herr Arnold för det eller

Sida:
« 2 3 4

Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

Logga in eller klicka här för att bli medlem