Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Allsång på Skansen

Allsång på Skansen

Var det någon av Er som såg programmet igår?
Jag tyckte det var bedrövligt dåligt. Anders (heter han så?) Lundin är ju bara en stor fjant och alls inte någon allsångsledare.

Kvällens behållning var för mig iaf Måns Zelmerlöv. Vilken utstrålning och energi! Han förmedlade glädje i stora mått och kanske är en ny allsångsledare i framtiden.

Henrik Dorsin är en duktig komiker, men hans framförande var lite väl tjatigt.

Gruppen "Paula" (heter dom så?) tyckte jag var mycket bra och trevliga att se efter all reklam för SAAB. Duktiga unga musiker.

Men fö bla ha, bla ha!
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Hej Moppan
Jag håller med dig, och tycker likadant ang Anders. Likaså Henrik Dorsins låt blev tjatig.
Gruppen hetta Oh Laura och hon som sjunger heter Öhrn. Jag har för mig att hon heter Frida i förnamn?
Instämmer med föregående skrivare! Programmet borde inte heta
ALLSÅNG PÅ SKANSEN , utan ALLMMÄN UNDERHÅLLNING PÅ SKANSEN !
Jag håller med er, men det finns andra kanaler att titta på, det är för mycket gnäll här i Sverige.
Annons
Jag vet inte hur er tv fungerar, men på min dosa har jag en knapp med röd cirkel bl.a. trycker man på den så stängs tvn av.... Annars finns ju fler knappar med bl.a. andra siffror på som man kan använda sig av

Jag tycker det är konstigt att folk måste klaga på alla tv program hela tiden, Är det någon som Tvingar er att titta??

Och hur man kan tycka att Måns Zellmerlöv är så speciell, det är bara en kopia på de som sjunger Latino, och flera har gjort Grease... Visst han må vara ung och snygg, men om ca ett år så har det säkert dykt upp någon ny och han blir bort glömd som de före honom...

Jag har en av & på knapp, även flera kanaler. Men om
jag inte tycker ett program är i min smak, kan jag väl
få kretisera det, kallar inte det för gäll
FÖRLÅT!! Det ska vara GNÄLL inte gäll!!!
Vore det inte bättre att få dom som gör programmen att bättra sig. Har bara vanlig tv-licens och tycker om ett fåtal program, men i övrigt bara sopor och inte nog med det de går i repris på repris också.
Tyckte det var bra sist. Bra tryck!!! Men han Lundin är ingen programledare.

Han saknar den förmågan. Allt han säger blir pannkaka.
Jag tycker det är så där men Måns Zemmerlöw är toppen.
Alla skriver att man inte ska klaga! Ändå är det de flesta gör!
Jag tycker allsången i tisdags var hur bra som helst och hittade faktiskt inget att klaga på!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem