Onsdag 8 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: Övrigt

Allsång på Skansen

Allsång på Skansen

Var det någon av Er som såg programmet igår?
Jag tyckte det var bedrövligt dåligt. Anders (heter han så?) Lundin är ju bara en stor fjant och alls inte någon allsångsledare.

Kvällens behållning var för mig iaf Måns Zelmerlöv. Vilken utstrålning och energi! Han förmedlade glädje i stora mått och kanske är en ny allsångsledare i framtiden.

Henrik Dorsin är en duktig komiker, men hans framförande var lite väl tjatigt.

Gruppen "Paula" (heter dom så?) tyckte jag var mycket bra och trevliga att se efter all reklam för SAAB. Duktiga unga musiker.

Men fö bla ha, bla ha!
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Men det var väl inte det enda delen som Anders var allsångs ledare i? Det enda som jag kan sakna är Robert Gustafsson...
Tycker inte det finns så många program att titta på därför väljer jag det som jag tycker är värt att titta på. Som sagt är man inte tvingad. Allsången var ok
Jag har sedan Anders fick uppdraget att bli allsångsledare på Skansen aldrig förstått varför just han fick jobbet. Anders är säkert en bra kille men sjunga kan han inte trots att han genomgått sångutbildning. Sedan försöker han vara vitsig med presentationer som tar så lång tid att man tröttnar innan han är färdig. Finns det inte någon okänd person som kan både presentera artister och sjunga (eller låta bli) som allsångsledare.
Annons
I kväll måste det bli bra som tusan. Lasse Berghagen är ju med. He,he!!

Alla mina favoriter på samma kväll. Vilken fest!!
Ikväll tyckte jag det var sämre än någonsin. Gamla stötar som försökte "hotta till". Allsången var tog den vägen? Nja lite kom den väl igång med hjälp av Lasse B och ?. Men för övrigt
bla ha, bla ha!
Tyckte nog det var ett kanon program igår, Jerry var ju med, o med den åldern så går det ju riktigt bra, sjunger då bättre än mig.
O dom andra var inte fyskam heller. så det blir
Ja Jerry var toppen bra. Vilken man,se sån stil han har. Där är inget stelt där inte.
Lessen och besviken är jag ikväll igen.
Ska programmet verkligen heta Allsång på Skansen?
Tveksamt. Inte mycket till allsång, utan mera framträdanden av mer eller mindre dåliga artister. Med undantag för Markoolio (heter han så?) som blev en injektion i slutet på programmet.

Sluttittat för mig iaf.
Det var det sämsta jag sett på länge
Ikväll tyckte jag att programmet var jättebra.
Varierat med bl a Amy Diamond (en ung sångerska med en fantastisk röst), M A Numminen (härlig att höra och se), "skolfröken" Marie Lindberg och Peter Jöback och inte att förglömma Kerstin Dellert - still going strong.
T o m allsången fungerade denna kväll.

Något för alla åldrar, tycke och smak!


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem