Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Allsång på Skansen

Allsång på Skansen

Var det någon av Er som såg programmet igår?
Jag tyckte det var bedrövligt dåligt. Anders (heter han så?) Lundin är ju bara en stor fjant och alls inte någon allsångsledare.

Kvällens behållning var för mig iaf Måns Zelmerlöv. Vilken utstrålning och energi! Han förmedlade glädje i stora mått och kanske är en ny allsångsledare i framtiden.

Henrik Dorsin är en duktig komiker, men hans framförande var lite väl tjatigt.

Gruppen "Paula" (heter dom så?) tyckte jag var mycket bra och trevliga att se efter all reklam för SAAB. Duktiga unga musiker.

Men fö bla ha, bla ha!
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3

Så ska det se ut Moppan man ska kunna både RISA och ROSA !
Jag har länge misstänkt att SVT har kollat på IS efter varje sändning.
Det sprider sig som en löpeld att det finns andra kritiker än de på de stora tidningsdrakarna.
Så Moppsan du har nog fått ett nytt jobb fast dom inte anställt dig eller kommer att ge dig något i ersättning trots att du tittar och har dömt ut programmet det vid ett flertal tillfällen.
Men heder åt dig som kan ändra dig under programmets gång.
Själv tittar jag inte på detta TV program så jag kan inte ge varken ros eller ris

Igår var det vettigt. Amy Diamond imponerade på mig. Trodde det vara rena spexet. Men hon har nog framtiden för sig. Väldigt glad och positiv.
Annons
Ja Allsång på Skansen är inte lika roligt längre. Bäst tyckte jag Lasse Berghagen var som ledare. Han kunde både skriva musik och sjunga så att det lät på rätt sätt. Numera heter programmet Falsksång med Anders Lundin/på Skansen.
Läste i en kvällstidning att Anders Lundin är helt slut och är osäker på om han orkar en sommar till. När jag nästan var klar med läsningen började Anders sjunga (eller vad det nu var). Nu tycker jag det får vara nog, jag tycker han ska lägga av och inte ta en säsong till. Sämre kan det inte bli.

Och gästerna, den enda som lyste upp kvällen var den unga flickan som sjöng allsång med bravur. Kommer inte ihåg hennes namn just nu, men jag är övertygad om att vi får höra mer av henne i framtiden.

Schlagerfestivalvinnarens framträdande: bla ha, bla ha.
Bröderna Lycke tror jag vi får se mer av, duktiga sångare och lite småroliga.

Men det var också allt för kvällen.
Hela programmet är bedrövligt.

EZ
Så har då sista programmet visats. Det känns faktiskt ganska bra.
Att det är slut menar jag.
Nog för att detta sista höjde sig "något över ribban", men Anders L bör nog ägna sig åt annat än att sjunga!
Ha en fortsatt trevlig sommar alla, utan Allsången.....!
Tycker det var bra idag. Ha en trevlig fortsatt sommar på er alla.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem