Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Sportintresse på IS

Sportintresse på IS

Mitt stora intresse är all sorts sport, men det tycker jag inte jag delar med många bland IS tusentals medlemmar.

Undrar om det är så att medlemmarna här håller sig långt unde riksgenomsnitte i detta ämne. Ser man på de olika ämnena vi har at välja på, så är det helt tydligt att sport trådarna har klart sämst antal besökare och svar, ett faktum som förvånar mig mycket. I min bekantskapskrets är det ett dominerande intresse.
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Jag gillar fotboll.
Jag är helt tokig i fotboll... Kanske därför jag inte är så ofta på detta forum..
Den enda idrott jag utövar, är att " hoppa över " sportsidorna
i Göteborgs-Posten. He,he!!

P.S. Men jag satt i timmar och tittade på Finalen i tennis. Det var roligt.
Jag går en mil om dagen. Det är bättre än att "glo" på fotboll.
Annons
då kan man väl säga att ditt sportintresse är gång då leiake

själv så är det nog att lira fotboll eller innebandy
Ha,ha!!

Du har så rätt. Men jag tycker dom ser roliga ut när dom går. Så bråttom har inte jag. Tror jag sagt det förrut. Det tar styvt 2 timmar om jag inte träffar för många bekanta. Under årens lopp så blir ju vi som går dagligen bekanta.Jag har t.om. värvat medlemmar ute i skogen.

Det är inte jag i ljusblått närmast i bild. Men det ruskigt likt. Så ser jag ut om ni är nyfikna.

www.solvikingarna.se/solv/Form/UserProfile.aspx?InstId=12167 - 7k
För gammal för att utöva någon sport tyvärr, men är intresserad av engelskt stryktips. Här finns ju Spelbolaget.se med fina upplägg för att tippa men intresset är dåligt även där.
Seggre95!!

Du menar www.spelbolaget.se förstår jag.
Javisst leiake.
vh
Sportsintresse finns, men roligare att titta och att utöva, än att skriva om det!
Intresse för sport finns nog kvar trots min ålder. Men är inte särskilt intresserad av sportresultaten längre. Detta avtar mer och mer p.g.a. det ständiga uppdykande av nya dopingfall. /T-r

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem