Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Sportintresse på IS

Sportintresse på IS

Mitt stora intresse är all sorts sport, men det tycker jag inte jag delar med många bland IS tusentals medlemmar.

Undrar om det är så att medlemmarna här håller sig långt unde riksgenomsnitte i detta ämne. Ser man på de olika ämnena vi har at välja på, så är det helt tydligt att sport trådarna har klart sämst antal besökare och svar, ett faktum som förvånar mig mycket. I min bekantskapskrets är det ett dominerande intresse.
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3

Tycker att det är tillräckligt med sport på tv är inte så värst intresserad av sport mer än bilsport då så vilken kanal man än väljer så är det alltid sport det är väl bra för dom som gillar det men hinner dom med att kolla på alla kanaler med sport :) hmm...undrar det jag...

Livet är bra skönt när man kan slippa all sporten... speciellt vid nåt OS eller så hackar ju sporten isönder allt annat.
Kan man inte hitta på nåt roligare än att sitta där och blänga... ut och gå, rensa takrännor, leka med ungarna, vad som helst...

Ibland ser man på lite motorsport, ibland en stund på konståkning... men att fastna framför burken, Nä minsann ! TV sport suger...

//Breeze
tackar för det Breeze då är jag inte ensam
Tacka vet jag motorsport :)
Annons
Smaken är som ändan! Men vi som inte är så frälsta i all sport, har ju´som väl är fler kanaler att välja på! Eller hur??
Jag ser mer än gärna på sport, helst ser jag:

Engelsk & spansk fotboll

NHL-hockey

F1

Tour de France

Kul att se Breeze igen!!
Idag Har jag varit och tittat på mitt barnbarn som tävlat i Motorcross.Han vann inte men kom till final och 5 där. I kväll är det Speedway på TV kl. 19.30 .Det gillar jag!!

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem