Onsdag 1 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Hobby och motor

Sportintresse på IS

Sportintresse på IS

Mitt stora intresse är all sorts sport, men det tycker jag inte jag delar med många bland IS tusentals medlemmar.

Undrar om det är så att medlemmarna här håller sig långt unde riksgenomsnitte i detta ämne. Ser man på de olika ämnena vi har at välja på, så är det helt tydligt att sport trådarna har klart sämst antal besökare och svar, ett faktum som förvånar mig mycket. I min bekantskapskrets är det ett dominerande intresse.
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Torvar!!

Jag har själv trott att det heter doping. Men det heter dopning.!!

www.can.se/sida.asp?subId=6&navId=1 - 27k
Leiake, du har rätt. Jag har alltid haft svårt med stavningen.
Tycker att dopnade idrottsmänniskor för evigt skall bort från idrottsarenorna.
Jag är helt tokig i sport.
Älskar allt från Fotboll till Backhoppning.
Och så är det ju spännande att glo på resultatbörsen i tidningarna.
Annons
Bor ihop med en "sportfåne" som ser allt och säskilt Motorsport , med Speedway som topp, vilket jag också tycker är toppen. Som Göteborgare så har vi Kaparna i eliten än så länge men tyvärr ligger de illa till nu.
Micke03. Jag delar ditt intresse att vara allätare, finns en sak jag undviker att ha koll på, å det kick-boxning annars har jag nog koll på det mesta utan att vara "sportfåne". Jag har aldrig aktivt utövat någon sport men jag har admistrativt arbetat inom förenngar, distrikt och förbund sedan 1957. Men har överlåtit allt nu till yngre förmågor.
"Sportfåne" inom "" tecken inte som något kränkande men han är som Du allätare och utövar inget själv. Men när barnen var mindre var han aktiv förälder.när det gällde deras sport utövningar
Formel 1
Fotboll
Hockey
Alla Större VM ( Alpint, Friidrott, etc )
OS
Golf

Om det inte är sport på TV´n så är jag någon annanstans.

Missar inte ett kval eller lopp i Formel 1. Ser minst 1 lopp LIVE varje år, reten på TV....

Vad vore tillvaron utan sport ?

Minst sagt tråkig.....

//x
17 svar, mer än jag räknat med, roligt att vi i alla fall är några med detta fascinerande intresse, eller som någon skrev, så tomt livet hade varit utan sport!
Jag är fullt nöjd med en artonde plats
Bra Vargo!! Huvudsaken är att man visar intresse. Inte att vinna 18 plats är nära super ju´.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem