Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Kan inte sova

Kan inte sova

Så in i vassen jobbigt det är!!!
Kan ingen sjunga en vaggvisa så jag kan somna???

Vyssan lull koka kitteln full.............................
Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Joanna!!

Skaffa dig Stil-Noct 5 mg. Det är en insomningstablett med ringa biverkningar. Verkningsgrad ca. 2 timmar. Jag har haft den i min byrålåda i
många år. Är verkligen snabb och effektiv när man vissa kvällar har svårt att
somna in. Även bra när man vaknar tidigt. Du blir inte hängig dagen efter.
Jag lovar.

www.vardguiden.se/Article.asp?ArticleID=7891
Du är antagligen upprörd över något och kan inte sova, det går över, jag lovar dig, jag har så att säga befunnit mig i samma läge.
Tack för tipset leiake, men jag tror att jag fortsätter att ta Sobril när det blir för jäkligt. Det är ungefär samma biverkningar.

Jag somnade vid tre-tiden och vaknade vid sju.

Micke03, du har så rätt så!
Annons
Undvik att dricka kaffe efter kl 16.00

EZ
Jag dricker sällan kaffe på kvällen, men dricker litervis med kaffe på morronen och förmiddagen. Men jag dricker koffeinfritt kaffe.
Alltså dricker du inte kaffe.......
Jaj vill bara säga att det är stor skilnad på sobril & stil-noct när det gäller biverkningar
försök vara ute så mycket som möjligt under dagen. Gå gärna en promenad på kvällen om du kan. Försök även ha samma rutiner varje dag dvs gå till sängs samma tid varje kväll stig upp varje morgon vid samma tidoavsett om du sovit dåligt eller inte. Undvik tuppluren på dagtid efter klockan tre Försök att bara sova en halvtimma på dagen. När man väl fått in rutinerna har kroppen anpassat sig till detta och det funkar. Tabl Stilnokt är rävgift av värsta sorten undvik den
Jag citerar en som verkligen har provat. Ha,ha,ha!!!

kalla Skrivet av 'mejje', 31.aug.2005, kl.23:56
tabletten vad du vill sömntablett, insomningstablett, what ever. Men överlägsen är den visst. Jag har använt Rohypnol, flunitrazepam, xanor, nitracepam, imovan, propavan, theralen,lergian,stesolid, sobril mm,mm. Så jag VET att den är överlägsen. Jag har med andra ord haft sömnproblem sedan tidigt i tonåren.

Tror du mig nu Joanna!!!!!!!!!!
Jag kan inte hålla med de som rekommenderar dig att ta tabletter, är det ett tillfälligt problem, tycker jag det är förkastligt att ta tabletter. Du säger att jag ha rätt i mitt antagande, och då vet jag att du snart är fri från dina problem.

KRAM

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem