Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Kan inte sova

Kan inte sova

Så in i vassen jobbigt det är!!!
Kan ingen sjunga en vaggvisa så jag kan somna???

Vyssan lull koka kitteln full.............................
Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: «1 2 3

Om jag inte kan sova så brukar jag gå upp en stund och surfa lite på olika sidor eller så spelar jag poker en stund på Svenska Spel, sen somnar jag som en stock.................

Vidhåller att kaffe utan koffein inte är kaffe..........
Tack för alla tips.

Nu har jag laddat upp min bild på den söta potatisen jag fick upp. Bilden ligger i "Bildgalleri!, till vänster, under Forum. Klicka sen på "Privata foton"..Visst är den fin den lilla potatisen!


http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/02898.jpg
Du är go Joanna, har aldrig hört någon som tillbett en potatis förr, men visst är den lite speciell.

Hoppas sömnproblemet löste sig, glad att sådant inte drabbat mig.
Annons
Micke03, visst attan är jag go...............om jag får säga det själv.

Ska ut nu och ta upp fler potatisar, jisses va gott det är. "Det är så änglarna pissar på mitt hjärta!"
Betyder det att det regnar?
Ni som kommit upp i åren ( menar över 55-60) kan väl ta till receptbelagda medel som leiake har beskrivit. Men unga människor löser problemet kortsiktigt med läkemedel.....beroende, dosökning...elände. Det finns en bra lättförståelig sida http://www.somnproblem.se/ där du får många bra tips.
Näe det betyder inte att det regnar!!!!!!!!! Man kan föreställa sej att om en ängel pinkar på ens hjärta då känns det underbart.
Uttrycket kommer visst från Danmark. När något smakar underbart gott så säger en del -"det är som änglarna pissar på mitt hjärta" Tokigt uttryck egentligen! Jag får höra det ibland om maten är extragod!
Jag är väldigt försiktig med mina Sobril.
Min mor var manodepressiv i många, många år och blev beroende av all sin medicin.
Joanna!

Jag under årens lopp förstått att du är en enveten kvinna. Men den som råd lyder är vis. Har du bekymmer med att somna ibland så prova StilNoct. Du blir smått förvånad. Jag lovar!!!

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem