Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Startsida

Startsida

All respekt för din insats på IS, men det finns bättre startsidor Göcke. Du nämnde i ett inlägg att IS var mest lämpad som en startsida. Det finns bättre. Men tyvärr så saknar dom ett Forum. Där är IS oslagbart. Tro mig jag har provat allt. He,he!!

Tack vare dig och Daniels policy att hålla en rak linje så håller ni stilen. Heder åt Er. Konkurrensen är hård.!!

Jag tar mig därför fri...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 39
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Kom inte in!
Breeze!!

Det tar lika lång tid att lära sig den sidan som att lära sig Battlefield. Men har jag klarat den, så klarar alla den. He,he!!

P.s. Du hade rätt om Flygsimulatorn. Den var för jobbig. I am sorry!!!
Du är rolig leiake det är bra med bortförklaringar när det inte går som du tänkt dig , va vill du med detta inlägg
Annons
Kommer inte in på sidan fel länk?
Leike,

Jag undrar också vad du vill med detta inlägg.

Det finns många varianter av startsidor, vissa bättre andra sämre, och många med en egen personlig stil så det finns många sidor man skulle kunna tipsa om. Superstart är också en jättebra sida på samma sätt som jag hoppas ni som är här tycker att IS är. Men varför vill du tipsa om en annan startsida på det sättet? Som du säkert förstår har jag ju jobbat mycket och under många år med att få besökare till IS så du får gärna hjälpa mig istället för att få folk att byta, eller?

Mvh
Daniel
Anser klart att IS är avsevärt bättre än Superstart - gillar rena snygga funktionella linjer och avsaknad av hysteriskt gytter av en halv miljard tablåer etc
Sidan heter inte Superstart längre, den heter Snackzon
Det funkar den nog bättre som )
Hmmmmmmmmmmmmmm leiake du har nog postat i fel forum
Var också på www.superstart.se Åter igen en startsida som inte har de länkar man vill ha. Nej Jag stannar Kvar på IS

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem