Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Startsida

Startsida

All respekt för din insats på IS, men det finns bättre startsidor Göcke. Du nämnde i ett inlägg att IS var mest lämpad som en startsida. Det finns bättre. Men tyvärr så saknar dom ett Forum. Där är IS oslagbart. Tro mig jag har provat allt. He,he!!

Tack vare dig och Daniels policy att hålla en rak linje så håller ni stilen. Heder åt Er. Konkurrensen är hård.!!

Jag tar mig därför fri...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 39
Sidor: «1 2 3 4

Joanna!!

Du verkar ju kunna lite om datorer. Dessutom är du enveten. He,he!! Vill du göra mig en tjänst genom att testa den sajt som jag rekommenderade. Jag är medveten om att den är svår att ställa in . Själv hade jag problem. Man får nästan vara i klass med Göcke för att hänga med. Ett tips är klicka på " Nya Block". Där döljer sig massor. Huga mig!!

Nu blir Daniel " putt " på mig. Men det skall han inte bli. Jag vill inte förringa IS på något sätt. Kan avslöja att när jag var avstängd så var jag inne varje dag och "kikade" flera gånger . Men som startsida. Så där.!! Men Forumet är "Outstanding". Rent och snyggt och inga " Flash ".

Jag hoppas att IS Forum blir kvar. Där känner man sig hemma. Ni som inte vill ha det absolut senaste. Håll er till IS startsida. Den är bra! Men jag kan inte ljuga. Det finns bättre om man vill var " nörd "
Kan jag väl.
loan
Målet är inte det viktiga, det är vägen dit som är huvudsaken!
Och vi är snart lika gamla som Via Appia!
Annons
Det bästa med IS är att man kan ha så många länkar,man kan alltså ha länkar till flera andra startsidor,det är ju bara att logga in på IS och sedan välja vilken sida man vill vara på Jag har lagt in Leiakes url i mina länkar och kan använda den om jag vill
Leiake. För jobbigt!!! Där fanns för mycket! Men kalender har vi blivit lovade av Daniel när han får tid!!

Jag har det bra, lyssnar på min nya låt!!! yehaaaa!!!
Joanna!!

Du sviker mig. Det trodde jag inte. Du behöver inte fixa det på " störten ".
Det tog mig flera dagar innan jag hängde med. Om vi jämför med Eyeballs så är denna superstart svårare. Men när ni fått kläm på den så är den helt suverän. Men man frågar sig, varför så svår???

Den vänder sig bara till " nördar ". Ingen glömd, Göcke, Rob, Telamundo, Daniel, leiake, sven,xenix, i nu nämnd ordning. Har jag glömt någon så är jag förlåten.

P.S! Jag tar detta som en rolig grej. Klarar ni inte denna sajt,så finns ju Google. Där slår man ju in en bokstav man tänker på. Därefter frågar Goggle. Vad det mig du tänkte på. Man blir helt förstummad. He,he!!
Jag är ingen nörd, men lite backup kan jag giv dig leiake!
Har sedan länge superstart som länk här på IS, och nu och då är jag där och kollar på sådant som ej finns här, och som jag har användning för just då!
Är nog i häftigaste laget för en gubbe i min ålder att ha den som startsida, så jag stannar nog här!
Men smaken är som............!
Ingarm !!

Det var roligt att du gav mig " feedback ". Du är ju yngre än mig, Har fått intrycket att du är väldigt duktig. Håller med dig. Sidan är svår. Men den är en utmaning samtidigt. Utan att rodna, kan jag erkänna att det tog mig 15 minuter att fixa en anpassad startsida för mina behov. Men som min mamma sade. Du blir något när du blir stor. Hon hade rätt. Jag blev större lögnare än hon hade anat.( Det tog mig veckor)

Jag avvaktar en analys från främst Rob, som jag har förstått är en datornörd utan like. Göcke är jävig, så honom kan vi glömma.
Du har fått fram ditt budskap Leiake.
Jag stoppar denna tråden nu.

vh göcke

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem