Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Startsida

Startsida

All respekt för din insats på IS, men det finns bättre startsidor Göcke. Du nämnde i ett inlägg att IS var mest lämpad som en startsida. Det finns bättre. Men tyvärr så saknar dom ett Forum. Där är IS oslagbart. Tro mig jag har provat allt. He,he!!

Tack vare dig och Daniels policy att hålla en rak linje så håller ni stilen. Heder åt Er. Konkurrensen är hård.!!

Jag tar mig därför fri...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 39
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Leiake har nog spelat Eyeballs för mycket så han har blivit snurrig i huv'et!!
Jag håller inte alls med Dig leiake. Har också kollat flera, men de är mycket rörigare att navigera i och fulla med en massa trams.
"IS är bra, IS är bäst, IS är den sida de flesta gillar mest"!
Håller med föregående skrivare. IS är bäst, egna länkar och forum.
Annons
Ställer mig i den långa raden av de som håller på IS. Här finns allt jag behöver, har aldrig sett någon anledning till att söka annan startsida.

Så måste jag hålla med Leiake att det finns inget bättre forum, har testat andra, men ett renare Forum finns inte, inga påhopp, inget trams utan bara seriösa debattörer och intressanta trådar, en eloge till er alla som ombesörjer detta.

Missförstånd som vanligt. Det är väl inget som hindrar att ni har IS som startsida. Men man kan ju komplettera med det som inte finns på IS. Om ni har tålamod att lära den andra portalen så har den massor av finesser. men den är lite krånglig innan man kan den.

Daniel!!
Är det någon som jobbat för IS så är det ju jag. Och du har ju gett grönt ljus till att söka andra community. Eftersom superstart är en ren startsida utan Forum, så är den ofarlig för IS. Totalt ofarlig.!!!

Men har jag gjort dig besviken genom att informera om denna sajt,så beklagar jag detta. Det var ämnat som information. Inget annat.

Stryk hela inlägget. Det är snart glömt. Det är mitt råd.
http://www.catweb.se/
Här är en sida där man kan hitta omkring 70000 länkar .Som startsida är den värdelös men den är bra att ha bland egna länkar
Vargo, ja det var den!
http://www.burkar.nu/
En annan sida där man också hittar en hel del Eftersom man får ha egna länkar på IS så kan man ju lika gärna utnyttja det
Tack vargo!!!
Hur orkar ni hålla på? De här diskussionerna är löika gamla som via appia!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem