Onsdag 1 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Samtal i natten vad skall man tro

Samtal i natten vad skall man tro

Inatt vid 23.30 väcktes jag av att telefonen ringde, blev orolig eftersom jag har en dotter som är sjuk, och tog därför telefonen.

Det var en dam i Orlanda Florida, som talade om för mig att Radison hotel hade plockat fram mitt namn bland 10 000 tals resenärer till USA 2006.

Jag hade därmed vunnit ett pris bestående av 8 nätter på Radison hotel i Orlando, i deras allra finaste svit, mat ingick hela vistelsen, jag skulle åka en...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: «1 2 3 Nästa »

lillie!!

Så lätt är det inte som du uppger. Du måste ha mycket kött på benen,eller så känner du någon på SÄPO. He,he!!
leiake nä du behöver bara veta var du ska leta. Och om det är en släkting ja dåblir det hela ännulättare då du redanhar massor med uppgifter.
Rob!!

Vad vet du om mig!! Skicka det till leifgobbe@hotmail.com. Det vore kul.!!

193909175014
Annons
nej - men jag vet att använda sökmotorer rätt
förresten, du borde nog inte lägga ut ditt personnummer sådär...
Håller med lillie! Inte bra om det är ditt rätta pers.nr.! Det är fler än medlemmar som läser våra svar och inlägg. Kan du få det raderat så gör det! Jag lämmnar aldrig ut de 4 sista nr. till annat än myndigheter.
Fått svar från min kusin.

Telefonnumret är inte ett nummer till Orlando Florida, dessutom är det ett nummer som inte används, enligt de uppgifter hon kunnat få fram.

Uppgifterna de fått tag på, har de lyckats få genom att min biljett beställdes genom Internet, och även leveransen av min s.k elektroniska biljett, detta är som någon upplyste om i ett tidigare inlägg väldigt vanligt i USA, men det är ytterst sällan de kan få tag på de skyldiga.

Trots allt lärorikt att ha varit med om det.
Mitt personnummer är offentlig handling. Hur tror ni att Aftonbladet kan avslöja er inkomst. He,he!!

Men lämna inte ut lösenord, eller kontonummer. Då har ni handskats ovarsamt med er uppgifter. Då kan ni bli utan ersättning om någon har lurat er på några kronor. Annars står banker och kontokort för allt. Hur länge dom orkar med det, är en gåta!!!!!!!

Till skillnad från dom flesta på IS,(He,he) så har jag rent samvete. Dom straff som jag har fått har jag redan suttit av. Nära Örebro. He,he!!
( Jag skojar)

Om ni tar en upplysning på mig så får jag en kopia till min adress,där ni anges som uppdragsgivare. Detta ger jag ej min tillåtelse till, då vi inte har någon affär på gång. Punkt slut!!!!

Betänk att jag varit i branschen i många år.

Min pension är 160.000/år. Bor spartanskt på 160Kvm. Fjärrvärme, bredband och nära till havet samt 100 m. till närmaste glassbar. He,he!!




Njae leiake, det finns alternativ till UC idag. De skickar inga kopior inte.

Dessutom har de redan fått upplysningarna när du får meddelandet om att uppgifter lämnats om dig. Du har alltså inget att säga till om där.

Med personnummer är det bara att ringa skattemyndigheten så lämnar de ut alla uppgifter om adress etc.
Bra Micke! Men vad jag förstod så var Du från början mycket misstänksam, eller rättare förstod att det var en bluff!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem