Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Samtal i natten vad skall man tro

Samtal i natten vad skall man tro

Inatt vid 23.30 väcktes jag av att telefonen ringde, blev orolig eftersom jag har en dotter som är sjuk, och tog därför telefonen.

Det var en dam i Orlanda Florida, som talade om för mig att Radison hotel hade plockat fram mitt namn bland 10 000 tals resenärer till USA 2006.

Jag hade därmed vunnit ett pris bestående av 8 nätter på Radison hotel i Orlando, i deras allra finaste svit, mat ingick hela vistelsen, jag skulle åka en...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: «1 2 3

Tompaxox !

Ny lag sedan 070107. Kopia måste skickas till berörd.
Det är iofs riktigt leiake, men det är fortfarande en kopia på redan lämnade uppgifter. Du har s a s inget att säga till om. Dessutom är det mesta offentliga uppgifter, det blir bara lättare att få fram dem om man har ett personnummer, vilket man ändå kan få från skattemyndigheten.

Du kan möjligen protestera en aning mot att ett företag du inte har någon förbindelse med har tagit upplysning på dig. Det är i vilket fall som helst inte så bra att publicera sitt personnummer på ett internetforum. Det gör det lite lättare för bedragare.

Även om man kanske inte står personligen ekonomiskt ansvarig för ev begrägerier så kan det orsaka en massa besvär med utredningar etc.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem