Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Blogga är inne

Blogga är inne

Jag har i tidigare inlägg visat att blogga verkar larvigt. Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig.

Denna blog har jag gjort under alias av Ann-Sofie i Umeå. Den blev verkligen
bra. Tycker jag själv. Jag lär ut hur man går tillväga när man vill blogga.

Som ni ser och hör så är jag rent konstnärlig. Kolla designen. Hör musiken!

Glöm inte högtalarna!!

http://blogg.passagen.se/anne-sofie2/20050911 - 184k
Antal svar på detta inlägg: 45
Sidor: 1 2 3 4 5 Nästa »

Jag tycker fortfarande att om man inte har något att säga så skall man hålla käften.

Detta har förståss att göra med insikten om att inte alla är intresserade av din hund eller hur du upplever din tråkiga vardag .

Alla dessa bloggar blir således ganska meningslösa, tråkiga och irriterande klämkäcka.

EZ
EZ!!

Har du kollat bloggen. Den är ju verkligen bra. Jag har gjort den för att få kvinnor att tycka om oss män igen.He,he!!

Det du tar upp är ju hemsida. Det är rena nojan. Vem tusan är intresserad av mina snoriga ungar samt min äckliga katt. Där har du rätt.He,he!!

Gå in i denna blog. Där finns mycket. Tro mig!!

När ni går in på spalten till hö. så tystnar ljudet. Men bara lugn. Det kommer igen. Fiffigt!!
Men hallå där....vad håller du på med???..Är detta ironi eller vad handlar det om??...ja inte är det jag som är leiake iallafall...
Annons
Gomorron,alla klämkäcka!

Javisst,det är tydligen modernt med blogging.
Men jag är inte intresserad av andras liv.
I alla fall inte som de beskrivs i många bloggar.
Så mycket skit som skrivs,så man häpnar.

Men OK,jag kan vika mej lite.De bloggare som skrivs av de som är lite proffsiga,kan vara klart läsvärda
Anne_Sofie !!

Förlåt mig!! Jag kanske var dum som berömde din blogg. Det skall jag aldrig
göra mer.

Jag hittade den på nätet av en händelse. Då kom jag ihåg din tråd sedan 2006. Din blogg är bra. Mycket bra!!

No hard feelings
Plumpt.
Man ska inte skriva på nätet när man är onykter, det står kvar när man nyktrat till. Först säger du att det är du som skapat bloggen under alias. Sedan svarar ditt alias "Ann_sofie". Sitter du och diskuterar med dig själv leiake?

Sanslöst. Har det brunnit i skallen?
Radera tråden nån......
HeHe,ganska märkligt hoho,att utge sig för att ha skrivit en blogg haha,när det bara är skitsnack hehe, vad är poängen??(hihi)
Hej leiake...om du avsåg att berömma min blogg så är ju det inget fel...men varför göra det på detta tvetydiga sätt?
Angående din ironi vad gäller min hjälpsamhet vad gäller bloggande...så är jag bara sån (hjälpsam) av födsel och ohejdad vana. Min hjälpsida skrevs efter att jag ideligen fick frågor om hur jag gjort ditt eller datt...
Nu är det bara att hänvisa till det inlägget.

Det var ren tur att jag såg ditt inlägg....gick in och kollade varifrån alla besökare kom...och de kom härifrån;O)))

Nåja...långsint är jag inte....så din ursäkt mottages.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem